Apple se pochlubil velice dobrými čtvrtletními výsledky. Dařilo se iPhonům, velice mile překvapil růst iPadů i Maců, prodeje Apple Watch se zdvojnásobily a jen samotný segment služeb Applu vykazuje takový zisk, že kdyby se jednalo o samostatnou firmu, dostala by se do žebříčku Fortune 100. Co je ale zajímavé, zvláštní pozornost byla při oznamování finančních výsledků věnována bezdrátovým sluchátkům AirPods.
Sluchátkům se daří natolik, že se Applu ani po více než půl roce, kdy jsou AirPods na trhu, nedaří uspokojovat vysokou poptávku. Nedostatkovým zbožím jsou sluchátka i přesto, že Apple navýšil produkční kapacitu. Firma se navíc chlubí lichotivou statistikou z dílny Creative Strategies, která tvrdí, že s AirPods je spokojeno 98 % jejich majitelů.
Ačkoliv AirPods určitě nejsou nijak výjimečnými sluchátky z hlediska kvality hudební produkce, uživatelé na nich oceňují jejich spolehlivé párování s Apple produkty skrze čip W1. AirPods vynikají i schopností detekovat, zda je máte nasazená, a možností dotykového ovládání pomocí gest. Unikátní jsou pak také svou konstrukcí, která postrádá drát i mezi jednotlivými peckami. Velice elegantně a prakticky zároveň pak působí speciální nabíjecí krabička, kterou si sluchátka s pětihodinovou výdrží snadno dobijete.
Vysokou popularitu si AirPods drží i přes nepříliš příznivou cenu, která je u nás stanovena na 4 990 korun. I s touto cenovkou si na sluchátka zákazník stále počká celých 6 týdnů, tedy stejně dlouho, jako je tomu aktuálně ve Spojených státech. Dlouhou šestitýdenní dodací dobu si AirPods drží již od příchodu na trh v prosinci minulého roku.
Zdroj: macrumors.com, imore.com, techpinions.com