T-Mobile bude opět rozdávat neomezená data, budete se však muset hýbat

4
T-Mobile bude opět rozdávat neomezená data, budete se však muset hýbat
Fotografie: t-mobile.cz
  • T-Mobile nabízí neomezená data zdarma na 24 hodin pro všechny zákazníky za návštěvu vybraných lokalit
  • Kampaň startuje 1. července

T-Mobile se rozhodl ve spolupráci s agenturou CzechToursim posílit tuzemský cestovní ruch a zároveň podpořit své zákazníky. Na stovkách zajímavých míst v ČR si zákazníci budou moci nově aktivovat neomezená data. Operátor tak chce pomoci nejen návštěvnosti spolupracujících lokalit, ale i podnikatelům a firmám v cestovním ruchu, na jejichž hospodaření se neblaze projevila koronavirová krize. Nabídku T-Mobile doprovodí rovněž komunikační kampaní se sloganem „Spolu po magentové“.

T-Mobile oslovil více než 500 svých firemních zákazníků z oblasti cestovního ruchu gastronomie a hotelnictví. Ve spolupráci s redakcí portálu Kudyznudy.cz agentury CzechTourism byla nabídnuta účast dalším 1 700 subjektům po celé republice. V seznamu by se od července tak měly objevit oblíbené turistické cíle, provozovny ze segmentu gastronomie, ubytování, cestovního ruchu atd. Neomezená data zdarma tak budou moci dovolenkáři využít v každém regionu Česka.

Hledali jsme způsob, jak po uvolnění opatření zpříjemnit našim zákazníkům jejich odpočinek, a zároveň podpořit podnikatele v cestovním v ruchu, včetně našich firemních zákazníků,“ vysvětluje Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile pro Českou republiku, a doplňuje: „Doufáme, že oblíbeným benefitem pro koncové zákazníky zvýšíme návštěvnost ve vybraných lokalitách, a tím také pomůžeme oživit nejen cestovní ruch, ale celé Česko.

Podle našeho posledního průzkumu plánuje dovolenou v České republice strávit osm z deseti Čechů. Konceptem #světovéČesko se je snažíme motivovat k tomu, aby navštívili i méně známá místa v regionech, která na tuzemské turisty čekají. K tomu, využíváme i potenciálu spolupráce s dalšími partnery,“ uvedl Jan Herget ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism a doplnil: „Redakce volnočasového portálu Kudyznudy.cz proto z každého regionu vybrala své nejlepší partnery a nabídla jim možnost zapojit se do společného projektu s T-Mobile.

Neomezená data zdarma na 24 hodin

Získat neomezená data zdarma na 24 hodin bude velmi jednoduché. Pokud zákazník navštíví lokalitu zapojenou do akce, stačí najít leták s QR kódem. Ten se po načtení telefonem automaticky přepíše do bezplatné SMS, kterou je potřeba odeslat na číslo 4603. Případně může zákazník poslat aktivační SMS ve tvaru: CESKELETO XXXX na 4603, kdy XXXX je unikátní kód lokality/provozovny.

Po SMS potvrzení souhlasu s lokalizací (probíhá jen při prvním zapojení do kampaně) obdrží zákazník unikátní 14místný kód, který vloží do mobilní aplikace Můj T-Mobile a aktivuje si tak neomezená data zdarma na 24 hodin.

Kód pro danou lokalitu lze použít pouze jednou za den, přičemž bezplatné surfování v mobilu může zákazník v jedné lokalitě využít maximálně třikrát během července a srpna. Maximální přenosová rychlost je v balíčku neomezených dat 3 Mbit/s.

Seznam partnerů, u kterých jsou neomezená data zdarma k dispozici, bude průběžně aktualizován a bude od 1. července k dispozici na www.t-mobile.cz/pomagentove.

Diskuze ke článku
.
Ty tam hulej slušnej matroš.
Pepik
Nikdo nikam, na netu budou QR kody. Čekal jsem využití GPS a aplikace T-mobile.
Carda
Tvle to jsou šašci ten T-mobile, misto toho by mohli rozdávat nějaký slušný mobil třeba Huawei Mate 9 s krasným 16:9 displejem :)) :d
sra

nec
fuuha, cekal jsem ze to bude nejaky trivialni marketingovy tah, ale tohle je zbytecne prekombinovana slozitost s nulovym efektem. No proste pro$r@t co se da, to se jim povedlo.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze