T-Mobile vyhodnocuje letní akci Spolu po magentové. Rekordman zdarma prosurfoval 1 TB

T-Mobile vyhodnocuje  letní akci Spolu po magentové. Rekordman zdarma prosurfoval 1 TB
Fotografie: t-mobile.cz
  • Zákazníci neomezeně prosurfovali více než 580 let
  • Data zdarma byla k dispozici ve více než 1 000 lokalitách
  • Rekordman si aktivoval 55 denních balíčků
  • Zapojení partneři si pochvalují možnost přilákat nové zákazníky

T-Mobile v letošním létě nabídl všem svým zákazníkům neomezená mobilní data zdarma ve více než 1 000 turisticky více či méně atraktivních lokalitách. Nabídku „Spolu po magentové“, kterou operátor připravil ve spolupráci s agenturou CzechTourism, využily desítky tisíc zákazníků, kteří si aktivovali více než 212 tisíc denních balíčků neomezeného surfování, jak se píše v tiskové zprávě.

Letošní léto strávila většina obyvatel v tuzemsku a jsme moc rádi, že jsme jim mohli zpříjemnit naší nabídkou objevování krás České republiky,“ říká Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile pro Českou republiku, a dodává: „Těší nás i pozitivní ohlasy od partnerů a našich firemních zákazníků nejen z oblasti cestovního ruchu, kteří se do akce zapojili.

Češi o prázdninách podpořili domácí cestovní ruch, v červenci se jich v tuzemských hotelech ubytovalo dokonce o pětinu více než vloni,“ hodnotí spolupráci s T-Mobile Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism a doplňuje: „Jsem rád, že naše partnerství v rámci kampaně #SvětovéČesko přispěla ke zvýšení atraktivity tuzemských podnikatelů v cestovním ruchu a partnerů portálu Kudyznudy.cz, a že inspirovala Čechy k poznávání České republiky.

Neomezená data na 580 let

V rámci letní akce Spolu po magentové si zákazníci aktivovali přes 212 tisíc balíčků neomezených dat na 24 hodin, tedy více než 580 let. Rekordman si během prázdnin užíval surfování bez limitu 55 dnů. Největší zájem byl o data na začátku srpna – na 5. srpna připadlo téměř 6 tisíc balíčků. A jak vypadala spotřeba? Zapojení zákazníci stáhli celkem téměř 574 TB dat. Největší „cestovatel po magentové“ vyčerpal za léto těžko uvěřitelný jeden terabyte.

Letní kampaň tak ocenili nejen zákazníci, ale i zapojení B2B zákazníci T-Mobile a další partneři. „Akci hodnotíme pozitivně, a pokud budete plánovat podobnou akci i na příští léto velmi rádi se jí zúčastníme,“ říká Tereza Beránková z Grafitového dolu v Českém Krumlově. Obdobně ji hodnotí ředitelka Hotelu FREUD Simona Cimmer: „Této kampaně jsme se účastnili a vnímáme pozitivně její zásah. Lidé využívali QR kód na data a byla to služba navíc pro klienta.

Kde se nejvíce „cestovalo po magentové“? Pomyslným vítězem se stalo muzeum, čokolaterie a dílna Třeboň v marcipánu. Velký zájem byl i na severní Moravě – ať už se jednalo o restauraci a hotel Praděd či stezku mezi korunami stromů na Pustevnách. V desítce nejpopulárnějších míst nechybí lokality z východních, jižních či severních Čech nebo z Vysočiny.

Nejoblíbenější lokality podle počtu aktivovaných balíčků

  1. Třeboň v marcipánu – muzeum, čokolaterie a dílna
  2. Restaurace a Hotel Praděd
  3. Stezka Valaška – stezka mezi korunami stromů Pustevny
  4. Zámek Častolovice – skvost české historické architektury
  5. Zelená hora – poutní kostel sv. Jana Nepomuckého u Žďáru nad Sázavou
  6. Grafitový důl Český Krumlov
  7. Sklárna Novosad v Harrachově – nejstarší fungující sklárna v Čechách
  8. Plavba lodí po vltavských přehradách Orlík a Slapy
  9. DinoPark Ostrava – pravěký svět na dlani
  10. Zoo Jihlava – připravte se na zážitek
Diskuze ke článku
Porydge Covername
Porydge Covername
Vida... síť se nezhroutila, finanční ztráty se nekonaly, takže je na čase strčit si FUP hluboko do análu. FUP už dávno není nástroj Fair User Policy, nýbrž je nástrojem jak z lidí tahat více peněz. Teď už je to spíš Fuck User Policy.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze