Společnost T-Mobile Czech Republic neúčtuje od včerejšího dne žádné poplatky při volání na Informační linku Hygienické služby České republiky 1221, jak informuje v tiskové zprávě. Zpřístupněním linky zdarma chce společnost znovu pomoci v boji s koronavirem a usnadnit cestu všem zákazníkům k důležitým informacím od hygieniků.
Linka bude pro vsechny zakazniky @TMobile_CZE bezplatna.
— Petr Jonak (@petr_jonak) September 9, 2020
O ucelu linky jsme dopredu nevedeli. Rano jsme se jednomyslne shodli, ze za za toto penize nechceme. Pozadal jsem kolegy, at linku obratem udelaji bezplatnou, stane se tak jeste dnes.
„O účelu linky jsme bohužel dopředu nevěděli. Poté, co média celou záležitost osvětlila, jsme se okamžitě rozhodli nabídnout volání na informační linku zdarma,“ říká Petr Jonák, ředitel pro korporátní záležitosti T-Mobile.
Snadnější cesta k informacím pro naše zákazníky. Neúčtujeme žádné poplatky při volání na Informační linku Hygienické stanice České republiky. #tmobilecz #1221 #koronavirus pic.twitter.com/0bfykUwT4M
— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) September 10, 2020
Zároveň Asociace provozovatelů mobilních sítí zahájila se státem jednání, jejichž cílem je lépe pochopit systém informačních linek státu a ujasnit si roli a způsoby zapojení mobilního sektoru do potřebného informování obyvatelstva. „Je nezbytné rovněž vyřešit s poskytovatelem linky 1221 problematiku propojovacích poplatků, které v současnosti hradíme, i když je volání pro naše zákazníky zdarma,“ dodává Jonák.
Hovory na linku 1221 jsou zdarma pro všechny zákazníky – tarifní a s předplacenou kartou.