„Letos jsme uživatelům předplacených karet Twist již přinesli 20% navýšení dat do týdenních balíčků při zachování ceny, nebo v létě zcela novou odměnu za dobití s neomezeným voláním na T-Mobile a porcí 100 MB dat k tomu. I první část vánoční nabídky jsme soustředili právě na uživatele Twistu – jsem velice rád, že se nám podařilo zhmotnit animované mobilní mazlíčky z letní kampaně, jsou opravdu mimořádně vyvedení,“ uvedl Juraj Bóna, ředitel B2C marketingu a řízení produktů T-Mobile.
Originální plyšáci jsou cca 30 cm vysocí v sytých barvách: růžová (magentová), oranžová a modrá a zákazníci jim prostřednictvím soutěže na Facebooku sami vybírali jména. Nyní z návrhů vybírá porota, jména budou veřejnosti včas oznámena. Výrobky byly navrženy exkluzivně pro T-Mobile a pocházejí přímo z České Republiky. Šity jsou na zakázku z certifikovaných materiálů EU a splňují veškeré požadavky na bezpečnost. Jedná se o limitovanou edici.
Dobíjet kredit pro plyšáky lze na dobíjecích místech operátora – na prodejnách T-Mobile, online, nebo přes Dobíjení z Vyúčtování služeb, průběžný stav pak může zákazník sledovat v samoobsluze Můj T-Mobile (web, mobilní verze i aplikace). Jedno číslo může získat maximálně 3 plyšáky.
Stáhnout Můj T-Mobile
Zdroje: Tisková zpráva