Aktualizováno 2. 7. 2020 v 14:35 hod.
Před pár minutami T-Mobile oficiálně na sociálních sítích informoval o tom, že konečně jsou všechny systémy v pořádku. To znamená, že už jsou funkční samoobslužné kanály, prodejny i zákaznické centrum.
Právě jsme dostali zprávu, že všechny systémy jsou v pořádku a funkční. Samoobslužné kanály, kolegové na prodejnách i Zákaznickém centru už jsou vám zase k dispozici 🙂 Ještě jednou se moc omlouváme za komplikace a děkujeme za trpělivost.
— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) July 2, 2020
Kromě toho je také nutné upozornit na fakt, že T-Mobile ukončil nezpoplatňování mobilních dat. To znamená, že data už budete čerpat ze svého limitu.
Dobrý den, Honzo, výpadek jsme už ukončili a vrátili se do klasického provozu. Data tak budete čerpat ze svého limitu. Monika
— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) July 2, 2020
Aktualizováno 1. 7. 2020 v 21:50 hod.
T-Mobile se už desítky hodin nedaří zprovoznit interní systémy, takže nedokáže odbavit zákazníky na webu, v aplikaci ani na prodejnách. V reakci na to se operátor rozhodl mobilní data po dobu trvání výpadku nezpoplatňovat – v překladu to znamená, že všichni zákazníci mají aktuálně k dispozici neomezená data.
Aktualizováno 30. 6. 2020 v 23:00 hod.
T-Mobile se bohužel nedaří zatím problémy vyřešit a oznamuje, že interní systém je nefunkční i nadále. Podle vyjádření operátora budou jeho pracovníci na opravách pracovat přes noc i během zítřejšího dne. Jeho zástupci na sociálních sítích oznamují, že „běžné telekomunikační služby ve většině případů normálně fungují“, očividně ne tedy bohužel ve 100 % případů.
1/2 Chápeme, že vás touhle zprávou nepotěšíme, situace s interními systémy je ale bohužel komplikovanější, než to v průběhu dne vypadalo :(
— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) June 30, 2020
Kolegové proto budou muset na opravách pokračovat přes celou noc i během zítřejšího dne.
2/2 Jakmile pro vás budeme mít nějaké nové informace, dáme vám samozřejmě vědět. Snad už budou jen lepší. Stále pak platí, že běžné telekomunikační služby ve většině případů normálně fungují.
— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) June 30, 2020
Původní zpráva z 30. 6. 2020 v 10:00 hod.
T-Mobile prostřednictvím sociálních sítí (viz níže) informuje o jeho potížích s interním systémem. V překladu to znamená, že aktuálně na zákaznickém centru a v prodejnách nedokáže obsloužit zákazníky. Stejné problémy postihly i samoobsluhu Můj T-Mobile, webové stránky a zákaznickou linku.
1/2 Zrovna teď naše interní systémy nefungují, jak mají. Proto vás kolegové na Zákaznickém centru a prodejnách v tuhle chvíli bohužel nemůžou obsloužit🙁Potíže se týkají i naší samoobsluhy Můj T-Mobile, mobilní aplikace, webových stránek i samotného volání na zákaznickou linku.
— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) June 30, 2020
2/2 Pracujeme na tom, aby to bylo co nejdříve v pořádku. Systémy by měly být zase funkční v odpoledních hodinách. Naše ostatní služby běží bez problémů.
— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) June 30, 2020
Moc se všem omlouváme za komplikace. Hned, jak budeme mít dobré zprávy, napíšeme je sem.
Operátor na nápravě aktuálně pracuje a očekává, že systémy by měly být znovu funkční v odpoledních hodinách. Dodává, že služby běží bez problémů.