Samsung k modelům Galaxy S8 připojí stejně jako loni prémiový servis

Samsung k modelům Galaxy S8 připojí stejně jako loni prémiový servis
14
  • Všichni majitelé budou mít k dispozici bezplatnou telefonní linku 7 dní v týdnu
  • V případě reklamace se nemusí o nic starat
  • Dostanou také po dobu opravy náhradní telefon od Samsungu

Pro budoucí majitele nových Samsungů Galaxy S8 a Galaxy S8+ je připravena zákaznická služba MojeGalaxy. Ta navazuje na poskytovaný servis MojeS7 předchozí sedmé řady, který mohou zákazníci využívat do léta 2017. S MojeGalaxy budou mít majitelé možnost bezplatně kontaktovat speciální infolinku na čísle 800 66 53 77, kde jim operátoři poskytnou veškeré potřebné informace týkající se jejich zařízení (informace ohledně nastavení, návodu či reklamace). Infolinka je k dispozici od pondělí do soboty v době od 8.00 do 20.00 a v neděli od 8.00 do 18.00.

Infolinka dále slouží také k případné reklamaci telefonu, která pro majitele neznamená prakticky žádné starosti navíc. Samotný výrobce si totiž telefon zdarma přijede vyzvednout kdekoli na území České a Slovenské republiky. Majitelé prostřednictvím infolinky zavolají na zákaznický servis a následně je kontaktuje servisní pracovník, který se zákazníkem domluví čas a místo vyzvednutí dle jeho přání. Po dobu opravy získá zákazník náhradní mobilní telefon (dle dostupnosti), aby nemusel řešit výpadek vlastními silami. Po opravě bude telefon opět osobně předán zpět.

Samsung Galaxy S8

V případě, že se rozhodnete navštívit některé ze zákaznických servisních center Samsung osobně, doba takové návštěvy během opravy nezabere více než hodinu, umožňuje-li to typ závady zařízení. Tuto službu poskytuje Zákaznické centrum Samsung v Praze (Zákaznické centrum Samsung Plaza, Ječná 36 a nově otevřené zákaznické centrum Alza TechZone, Bubenské nábřeží 13), Brně (AVION Shopping Park) a Ostravě (Nádražní 307/102).

Všechny výše zmíněné služby jsou platné pouze v případě, že si nové Samsungy pořídíte z oficiální české distribuce. Podrobnější informace o službě budou již brzy k dispozici na www.samsung.com/cz/mojegalaxy a v aplikaci Samsung Members, která je předinstalovaná v mobilním zařízení.

Samsung Galaxy S8 a Galaxy S8+ se začne prodávat 28. dubna 2017 za 21 999 Kč, respektive 24 999 Kč. Již nyní si jej však můžete předobjednat. Do redakce mobilenet.cz již nový Galaxy S8 dorazil a začínáme jej testovat.

Samsung Galaxy S8 naživo – podrobné první dojmy

Technické parametry Samsung Galaxy S8

Kompletní specifikace
Konstrukce148,9 × 68,1 × 8 mm, 155 g, konstrukce: klasická, odolnost: IP68
DisplejSuper AMOLED, 5,8" (2 960 × 1 440 px)
Fotoaparát12 Mpx (4 032 × 3 024), LED dioda, autofocus, video: 3 840 × 2 410 px, 30 FPS
ChipsetExynos 9 Series (8895), CPU: 4×2,3 GHz + 4×1,7 GHz, GPU: ARM Mali-G71 MP8
PaměťRAM: 4 GB, vnitřní paměť: 64 GB, paměťové karty: microSDXC
Datové funkceHSPA: ano, LTE: 1 000 / 150 Mb/s, Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth: 5.0, NFC: ano
Operační systémAndroid 9.0
Navigacevestavěná GPS: ano (A-GPS), Google Mapy, elektronický kompas
Akumulátor3 000 mAh, bezdrátové nabíjení: ano, doba nabíjení: 1:32 hodin
Dostupnostduben 2017, 4 490 Kč10 890 Kč

Technické parametry Samsung Galaxy S8+

Kompletní specifikace
Konstrukce159,5 × 73,4 × 8,1 mm, 173 g, konstrukce: klasická, odolnost: IP68
DisplejSuper AMOLED, 6,2" (2 960 × 1 440 px)
Fotoaparát12 Mpx (4 032 × 3 024), LED dioda, autofocus, video: 3 840 × 2 410 px, 30 FPS
ChipsetExynos 9 Series (8895), CPU: 4×2,3 GHz + 4×1,7 GHz, GPU: ARM Mali-G71 MP20
PaměťRAM: 4 GB, vnitřní paměť: 64 GB, paměťové karty: microSDXC
Datové funkceHSPA: ano, LTE: 1 000 / 150 Mb/s, Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth: 5.0, NFC: ano
Operační systémAndroid 9.0
Navigacevestavěná GPS: ano (A-GPS), Google Mapy, elektronický kompas
Akumulátor3 500 mAh, bezdrátové nabíjení: ano, doba nabíjení: 1:44 hodin
Dostupnostduben 2017, 15 101 Kč11 490 Kč

Zdroj: tisková zpráva

Diskuze ke článku
Absolut NoFak
Tak nevím, obvykle telefon pustím a ten jede dva tři roky v kuse a pak ho vyměním za nový. Takže slibovat už dopředu sevis a takové ty věci je trošku od věci, tedy jestli s tím jeho majitelé nebudou jezdit do servisu na výměnu oleje.
Václav
spíš bych uvíal power banku k balení než prémiový servis.
Martin Both
Martin Both
Milý Samsungu přidejte ADH pojištění proti mechanickému poškození se spoluúčastí 990 korun jako to bylo u S7 Edge. Máte prémiový produkt tak ať jsou i služby prémiové. Bylo to nejlepší možné řešení jak telefon ochránit před poškozením bez velké finanční ztráty.
Luky
Před chvilkou jsem si osahal obě S8 v obchodě. Na obrazcích a videích to vypadá dobře, ale reálně nic moc, spíše naopak. Pořád to vypadá jako plastová hračka. Špatně se drží, display vypadá dobře, ale to zahnutí u obou verzí mě vadí. Je to celé takové umatlané a rozhodně to nenavozuje punc exkluzivity. Čtečku na zádech tu probírali snad všichni a je nepoužitelná. Nové základní prostředí je nuda, ale dá se nahrát jiný motiv. Tak nevím, chtěl jsem změnu a S8 koupit, ale teď si nejsem teda jistý.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze