Samsung usnadňuje mimozáruční opravy prémiových telefonů

Samsung usnadňuje mimozáruční opravy prémiových telefonů
1
  • Nově není nutné ani v případě mimozáručních oprav (např. mechanická poškození typu rozbitý displej) cestovat do servisu
  • Akce se týká modelů S7, S7 edge, S8, S8+, S9, S9+ a Note 8
  • Po dobu opravy Samsung poskytne náhradní telefon z prémiové řady S či Note

Samsung udnadňuje mimožáruční opravy prémiových telefonů. Nově není nutné ani v případě mimozáručních oprav (např. mechanická poškození typu rozbitý displej) telefonů S7, S7 edge, S8, S8 , S9, S9 a Note8 cestovat do servisu. Stačí zavolat na Moje Galaxy infolinku 800 66 53 77 (pro Slovensko – 0800 66 53 77) a domluvit si vyzvednutí telefonu doma, v kanceláři či kdekoli jinde. Na setkání předá zákazník řidiči svůj přístroj, řidič pak zapůjčí po dobu opravy náhradní telefon z prémiové řady S či Note (dle dostupnosti). Za telefon se zákazník zaručí částkou podle typu telefonu od 8 000 do 14 000 Kč (330 až 550 eur), která mu bude do doby navrácení zablokována na jeho platební kartě.

Po ukončení opravy dispečer Moje Galaxy infolinky kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na předání opraveného a vyzvednutí zapůjčeného přístroje. Cena tohoto prémiového servisu je v případě mimozáručních oprav 299 Kč v ČR a 16 eur v SR. V případě záručních oprav pak nadále platí, že je služba zdarma. V případě, že zákazník nebude u mimozáruční opravy souhlasit po zaslání cenové kalkulace s opravou – tedy k opravě z důvodu rozhodnutí zákazníka nedojde, zaplatí navíc 198 Kč v ČR a 7,50 eur v SR za provedenou inspekci – tedy diagnostiku a zjištění závady.

Zdroj: tisková zpráva