I když to možná není váš šálek kávy, mezi množstvím všemožných videí na YouTube existuje velká skupina těch, kde influencerky radí ženám a dívkám, jak se správně nalíčit. Na kameru ukážou nejenom ty správné postupy, ale samozřejmě doporučí i vhodnou kosmetiku. Jedná se prakticky o reklamu, která je navíc skrytá, protože pro internet neplatí stejná pravidla jako pro jiná média.
Do tohoto reklamního kolotoče se nyní chystá vstoupit i Google, a to prostřednictví nejmodernějších technologií. Ve své aplikaci YouTube pro mobilní telefony testuje systémy pro virtuální a rozšířenou realitu. Pokud vás nějaký zmiňovaný produkt zaujme, pak si můžete rozdělit obrazovku, v horní části sledovat video a v druhé se ponořit do virtuální nebo rozšířené reality. V první zmiňované si můžete výrobek prohlédnout z různých úhlů nebo nahlédnout dovnitř, AR vám zase ukáže, jak byste ve vybrané rtěnce nebo botě vypadali vy.