T-Mobile oznamuje formou tiskové zprávy, že spouští marketingovou podporu neomezených datových tarifů. Ta navazuje na loňské představení nové generace tarifů a na vánoční kampaň. Tentokrát bude zdůrazňovat neomezená data v mobilu a svobodu, kterou přináší zákazníkům. Kampaň propagující datovou svobodu začíná 17. února a potrvá až do 31. března letošního roku.
T-Mobile byl v loňském roce prvním operátorem, který nabídl neomezená data za rozumnou cenu. Do dnešního dne si je pořídilo již více než 180 tisíc zákazníků, což představuje čtvrtinu z celkové báze klientů v nových tarifech.
S neomezeným tarifem se nebudete nudit ani na zastávce. Aktivujte si ho v apce Můj T-Mobile, užívejte datové svobody a buďte v kontaktu s přáteli, ať už jste kdekoli. #NeniMalychVeci #NeomezenaData #BezLimitu #DatovaSvoboda #Messenger #WhatsApp #Viber #Kamaradi
— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) February 17, 2020
„Byť se to může zdát nepravděpodobné, spousta lidí ještě pořád o neomezených tarifech neví nebo se domnívá, že jsou nesmyslně drahé,“ říká Michal Podlucký, ředitel řízení segmentu rezidentních zákazníků T-Mobile, a doplňuje: „V kampani chceme ukázat svobodu, kterou neomezená data přináší, a zároveň ujistit zákazníky, že si tarif v případě potřeby mohou znovu změnit“.
T-Mobile doplňuje, že v kampani upozorní také na jednoduchost, se kterou se neomezená data dají zapnout v aplikaci Můj T-Mobile. Uvádí, že zákazníci se nemusí obávat, že si aktivují neomezený internet navždy. V nových tarifech si totiž mohou změnit datový objem každý měsíc směrem nahoru i dolů.
Na nové tarify, uvedené na trh od září 2019, přešlo již 40 % nefiremních zákazníků T-Mobile. Čtvrtina z nich pak využila právě variantu s neomezenými daty. Průměrná datová spotřeba této skupiny uživatelů se pohybuje okolo 17,5 GB za měsíc.