Apple v květnu rozjel novou reklamní kampaň, která cílí na uživatele Androidu. Krátké reklamní spoty je nabádají k přechodu na iPhone a ukazují jim jednak jaké benefity s iPhonem získají a vedle toho také demonstrují, jak pro ně bude přechod snadný. Zároveň firma předělala i svou webovou stránku Apple.com/switch, která je určena právě potenciálním přeběhlíkům z Androidu a ukazuje jim, proč by měli přejít.
Reklamních spotů je zatím osm a ke zhlédnutí jsou na YouTube kanálu Applu. Jedná se o jednoduché, zhruba 15vteřinové spoty, které jsou vždy zaměřeny na jeden konkrétní benefit přechodu na iPhone. Apple vyzdvihuje například zabezpečení iPhonu, jeho rychlost a plynulost uživatelského prostředí či multimediální funkce. Jiné spoty pak poukazují, jak snadné je na iPhone přenést své kontakty či obrázky. Apple totiž nabízí aplikaci pro Android s názvem „Move to iOS“, která se o přenos multimediálních souborů, kontaktů, kalendářů i třeba aplikací sama postará.
Apple reklamní kampaní reaguje i na stagnující prodeje iPhonů, které Tim Cook obhajuje čekáním uživatelů na iPhone 8. Ten má totiž být po delší době skutečně novým iPhonem s potenciálem ohromit uživatele. Jeho vydáním bude ostatně kalifornská firma oslavovat deset let iPhonu.
Zdroje: 9to5mac.com, gsmarena.com