Dosud jsme se s našimi značkovými předměty zaměřovali jen na své dospělejší a čtení-schopné fanoušky, kteří tvoří tvrdé jádro našeho čtenářstva. Nejednomu z vás tak doma dělá radost hrníček nebo tričko s naším logem. V budoucnu bychom však chtěli obsah přizpůsobovat našim nejmenším příznivcům, kteří nás navštěvují čimdál častěji. A to se pochopitelně musí nějak odrazit v naší nabídce merchandisingu. Jako projev přehodnocení strategie vydavatelství 24net s.r.o. tedy oživujeme portfolio značkových produktů artiklem, cíleným na zástupce této specifické demografické skupiny – notchníkem.
Možná ještě ani nemluví nebo nechodí, ale mobilní telefon a logicky i naše zpravodajství již jistě tvoří nedílnou součást jejich života. Zatím nás sice znají jen jako strýčky z fotografií, nesrozumitelně mumlající aktéry videí či tvůrce změti jakýchsi zvláštních paznaků, ale už teď se mnozí hrdě řadí mezi naše příznivce a hysterickým řevem odmítají koupání či přebalování, kdykoliv publikujeme novou videorecenzi na YouTube. Proto mimo jiné s okamžitou platností zavádíme reportáže z veletrhů a recenze přístrojů v písničkové podobě. Více ale zatím neprozradíme.
Naším logem zdobený notchník byl navržen s cílem reflektovat aktuální trendy ve světě mobilních technologií a umožnit majitelům demonstrovat vzpurnost jejich osobnosti. Zároveň jsme si kladli za cíl poskytnout malým mobilenetistům maximálně prémiový zážitek při vyměšování, aby okusili aspoň část luxusu, který si při manipulaci s telefonem dopřávají jejich starší protějšky – pořídit hned nezbednému capartovi podobně prémiový Apple iPhone X by přeci jen představovalo příliš velké riziko.
Robustní mobilenetí notchník odolný nejen vodě a prachu budete moci svým ratolestem exkluzivně pořídit na prvním letošním #mobilePeeingu #mobileDrinku, který se odehraje již za pár týdnů v nejmenovaném východočeském městě. Detaily o jeho konání se dozvíte v nejbližších dnech. Pro předejití nedorozumění ujišťujeme všechny rodiče, že nemusí mít obavy z jakéhokoliv narušení soukromí jejich dětí – kamera na notchníku je pouhou maketou.
Už jste v minulosti #mobileDrink navštívili? Nevys… nechejte ani ten nadcházející a vezměte s sebou i své malé, i když koupi nemáte v plánu! Krom limitované edice sta kusů uvolněných k prodeji totiž bude na místě k dispozici i desítka testovacích exemplářů, zpřístupněná též dospělým.