Operátor O2 spustil nový komunikační kanál. Díky Apple Business Chatu je komunikace s O2 stejně snadná jako zasílání zpráv přátelům. Na webu O2 si zákazník vybere buď v sekci Podpora rovnou možnost komunikace přes Apple Messages, nebo klikne v pravém dolním rohu na ikonu (Apple bublinka) a pak již také automaticky komunikuje s operátorem přes iMessage. „Téměř každý pátý chytrý telefon v naší síti funguje na operačním systému iOS. I proto se snažíme vycházet majitelům Apple zařízení vstříc a co nejvíce jim usnadnit komunikaci s námi,“ vysvětluje Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení.
Dotazy na O2 Guru můžete posílat ještě pohodlněji. 🍏📱 Jablíčkářům nyní umožňujeme komunikovat jednoduše přes iMessages. Máte tak možnost sdílet dokumenty nebo odkazy přímo v chatu a díky dostupné historii komunikace se urychlí vyřízení požadavku. 💙
— O2 CZ (@O2_CZ) June 23, 2021
Zákazníci mohou v konverzaci využít dvě funkce – tzv. List Picker pro interaktivní výběr a potvrzení služby či hardwaru a tzv. Time Picker pro výběr a potvrzení termínu návštěvy technika. Vybraný termín se zákazníkovi navíc rovnou propíše do jeho vlastního kalendáře. Samozřejmostí je sdílení dokumentů a odkazů přímo v chatu, jehož historie navíc oběma stranám zůstává dostupná i po vypnutí konverzace.
Do budoucna počítá O2 také s využitím iMessage chatbota, který bude rozpoznávat psaný text, aby mohli zákazníci řešit své požadavky nejen s operátory, ale kdykoli s chytrou asistentkou Evou. Komunikaci přes Apple business chat technologicky zajišťuje firma Mluvii, která je dceřinou společností O2.