O2 nově komunikuje se zákazníky také přes iMessage

O2 nově komunikuje se zákazníky také přes iMessage
Fotografie: Ioannis Papadopoulos, mobilenet.cz
  • Zákazníci, kteří vlastní produkty od značky Apple, tedy iPhone, iPad či Mac, mohou s O2 komunikovat jednoduše pomocí iMessage
  • V současné chvíli má v síti O2 operační systém iOS téměř každý pátý chytrý telefon

Operátor O2 spustil nový komunikační kanál. Díky Apple Business Chatu je komunikace s O2 stejně snadná jako zasílání zpráv přátelům. Na webu O2 si zákazník vybere buď v sekci Podpora rovnou možnost komunikace přes Apple Messages, nebo klikne v pravém dolním rohu na ikonu (Apple bublinka) a pak již také automaticky komunikuje s operátorem přes iMessage. „Téměř každý pátý chytrý telefon v naší síti funguje na operačním systému iOS. I proto se snažíme vycházet majitelům Apple zařízení vstříc a co nejvíce jim usnadnit komunikaci s námi,“ vysvětluje Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení.


Zákazníci mohou v konverzaci využít dvě funkce – tzv. List Picker pro interaktivní výběr a potvrzení služby či hardwaru a tzv. Time Picker pro výběr a potvrzení termínu návštěvy technika. Vybraný termín se zákazníkovi navíc rovnou propíše do jeho vlastního kalendáře. Samozřejmostí je sdílení dokumentů a odkazů přímo v chatu, jehož historie navíc oběma stranám zůstává dostupná i po vypnutí konverzace.

Do budoucna počítá O2 také s využitím iMessage chatbota, který bude rozpoznávat psaný text, aby mohli zákazníci řešit své požadavky nejen s operátory, ale kdykoli s chytrou asistentkou Evou. Komunikaci přes Apple business chat technologicky zajišťuje firma Mluvii, která je dceřinou společností O2.

tisková zpráva,
Související články
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze