Operátor O2 od prvního května zahájí masivní rozšíření vyškolených pracovníků O2 Guru i na ostatní prodejny. V prosinci minulého roku došlo k zahájení pilotního projektu, kdy O2 Guru zahájili své působení na čtyřech prodejnách. V dubnu nalezneme O2 Guru již na 43 prodejnách, od května se s nimi setkáme již na více než 80 prodejnách po celé České republice.
Kdo jsou ti O2 Guru?
Zaměstnanci nazývaní O2 Guru prošli dlouhým a náročným školením a disponují odbornými a kvalifikovanými znalostmi. Na prodejně nalezneme maximálně jednoho takového speciálního pracovníka, jehož stole má na prodejně mnohdy také zvláštní umístění. Jejich pomoc bude směřována všem lidem, bez ohledu na to, zda jsou zákazníky O2 či jiného operátora. Pomoc bude bezplatná a na každého zákazníka má O2 Guru vyhrazeno až jednu hodinu. Pracovníci nejsou odměňováni na základě počtu prodaných služeb jako klasičtí prodejci, ale jejich cílem je opravdu uživateli poradit. O2 následně od uživatelů sbírá zpětnou vazbu.
S čím vám O2 Guru poradí?
O2 Guru se vyzná v technologiích, mobilních zařízeních i službách a. Oříškem pro něj nebude nastavení služeb, funkcí, doporučení produktů či aplikací. Zodpoví všechny otázky technického i netechnického rázu. káže mu zajímavé a praktické aplikace a pokud neumí nastavit služby, nastaví je za něj nebo mu vysvětlí postup, jak je nastavit. Zákazník bude chtít přenést kontakty nebo je zálohovat? Nic nemožného. Nastavení internetu, vysvětlení podstaty jeho fungování? To není žádný problém. Přímo v instrukcích mají O2 Guru mluvit srozumitelným a pro zákazníka pochopitelným jazykem. Bez problému by tak měli srozumitelně vysvětlit nastavení služeb například důchodcům či dalším specifickým skupinám.
O2 Guru i na internetu
S O2 Guru se setkáme nejenom na prodejnách po celé republice, ale i na internetu. Prostřednictvím internetových stránek nabídne O2 80 instruktážních videí, kde poradí, pomůže a ukáže Vám co a jak nastavit. Ve videích operátor jednotlivé služby, jejich vlastnosti, principy i fungování. S O2 Guru bude možné i chatovat v reálném čase. Další zdrojem, kde bude moct zákazník položit svůj dotaz jsou sociální sítě Facebook, Twitter nebo odborné diskuzní fórum O2. Všude na zákazníka či uživatele čeká proškolený personál. O2 navíc chystá také speciální O2 Guru infolinku a v provozu je také aplikace pro chytré telefony, ve které lze mimo jiné vyhledat nejbližší prodejnu s pracovníkem O2 Guru.
Jak si zarezervovat O2 Guru
Specialistu O2 Guru nalezneme, jak bylo zmíněno, buď na sociálních sítích nebo přímo v prodejně. Můžeme přijít bez objednání v jakýkoliv čas. Pokud ale chcete mít jistotu, že O2 Guru bude mít právě čas zavítáme-li na prodejnu, můžete si jej prostřednictvím internetu nezávazně rezervovat. Sjednaná konzultace je ohraničena časovým blokem jedné hodiny. A začíná vždy v celou hodinu. Do poznámky můžeme zadat, s čím konkrétně se na O2 Guru obracíte.
Nová reklamní kampaň
O2 chystá od 16.4. masivní kampaň s názvem Svět neomezených možností. O co se jedná? Tato kampaň bude zaměřená právě, ale nejenom, na O2 Guru. Hlavní myšlenkou budou dvě postavy Goldfišák a jeho přítel Vydrák ze Sušice. Budou nám svět O2 prezentovat jako místo, kde snáze pochopíme a porozumíme novým technologiím, kde najdeme nové tipy, kde naše dotazy nezůstanou nezodpovězeny. V kampani jsou použity zajímavé vizuály, protože se celá kampaň natáčela v Jihoafrické republice. Chystáme pro vás také článek, kde si budete moci novou kampaň prohlédnout.