Podle Nadelly se dostáváme do fáze, kdy bude více záležet na používaných službách než na zařízeních, ze kterých k nim přistupujeme. Rozvedl to následujícím výrokem: „Myslím, že si prokazujeme medvědí službu, když měříme úspěch pouze pohledem na tržní podíl. Jaký je například tržní podíl HoloLens? A co Xbox? Jaký je vůbec tržní podíl PC? A co vlastně znamená tržní podíl našich telefonů? Zamyslete se nad tím, co znamená mobility experience. Je to spíš jako graf, kde jsou jednotlivý zařízení uzly. Někdy je zákazník využije všechny, někdy mu stačí jen jeden nebo dva a mohou to být různá zařízení na různých platformách. Chceme však zajistit právě tu cestu mezi jednotlivými zařízeními.“
Toto vyjádření odpovídá i politice Microsoftu z poslední doby. Firma se agresivně snaží proniknout i na jiné platformy, kupříkladu její vydávání aplikací pro konkurenční Android je toho dobrým příkladem.
Zdroje: buzzfeed.com
Keby prišli s celým portfóliom produktov od low end až po high end tak by ten podiel bol úplne iný plno ľudí čaká na nové modely a plno ľudí už kúpilo niečo iné keďže nemajú s čoho vyberať a kupovať rok staré modely asi nemá význam...