O tom, že je obor e-commerce lukrativním místem k podnikání není pochyb. Ostatně Amazon , který přesáhl tržní hodnotu bilionu dolarů je tím nejlepším příkladem toho, jak úspěšné podnikání v e-commerce může vypadat.
Zajímavost trhu si dobře uvědomuje i Instagram, který se rozhodl vytvořit samostatnou aplikaci pro nakupování. Ta by se mohla jmenovat IG Shopping a uživatelům poskytne možnost nakupovat produkty od firemních účtů, které sledují, přímo z aplikace.
S více než 25 miliony účtů společností a podnikatelů, kteří si na Instagramu založili profil, dává vytvoření vlastní platformy smysl. Navíc statistiky ukazují, že 4 z 5 uživatelů na Instagramu sledují alespoň jeden firemní účet, v čemž Instagram vidí skvělou příležitost. Jak se bude nové aplikaci dařit a kdy bude spuštěna je zatím ve hvězdách. Instagram (vlastněný Facebookem) v poslední době představil také IGTV, která má konkurovat YouTube.