Čínské Huawei nadále míří za svými cíli a stejně jako v loňském roce se mu podařilo celosvětově pokořit hranici 100 miliónů prodaných telefonů. Jenže zatímco loni se to povedlo až 22. prosince, letos tato meta vydržela jen do 14. října, což je rozdíl více než dvou měsíců. Velký podíl na tom rozhodně má vlajkový model Huawei P9, kterého se prodalo přes 9 miliónů kusů. Celosvětový podíl společnosti Huawei se v prvním pololetí 2016 dostal na 11,2 %. O rok dříve šlo o 8,5% podíl.
Přečtěte si: Recenze Huawei P9 – Elegán s duší a výkonem
Huawei je dle očekávání s přehledem jedničkou na domácím čínském trhu, kde nadále zvětšuje tržní podíl, který aktuálně činí 17,7 %, přičemž o rok dříve šlo o 15,3 %. K dispozici máme také informace o našem českém trhu, kde má Huawei rovněž důvod k úsměvu. Ve třetím čtvrtletí roku 2016 u nás totiž Huawei drželo 21% tržní podíl. Společnost také doplnila, že v září 2016 byl každý čtvrtý u nás prodaný telefon právě této značky.
TIP! Huawei Mate 9: duální fotoaparát a zakřivený displej s Porsche Design
Již dříve jsme vás informovali o plánech Huawei do budoucna. Do dvou let by společnost ráda předehnala americký Apple a stala se druhým největším výrobcem telefonů na světě. Navzdory tomu, že to možná zní nepředstavitelně, ve zkratce shrnutá historie ze strany CEO Huawei smělému cíli dává slušnou naději. „Když jsme před čtyřmi lety oznámili, že chceme prodávat mobilní telefony, lidé nám říkali, že jsme blázni. Když jsme prohlásili, že chceme prodat 100 milionů mobilních telefonů, taktéž nám říkali, že jsme blázni,“ uvedl Richard Yu během představení nejnovějšího smartphonu Huawei Mate 9 v Mnichově.
Zdroj: tisková zpráva Huawei