V květnu letošního roku představila značka Honor svou vlajkovou loď Honor 10 a s ní dvě nové inovace v oblasti smartphonů. Pokročilou technologii umělé inteligence AI 2.0 zabudovanou do duální kamery a design CMF a 3D skleněná záda s nano-optickým povrchem skládajícím se z patnácti vrstev třpytivé barvy. Také díky těmto inovacím se za tři měsíce od uvedení prodaly tři miliony kusů tohoto modelu. Honor 10 se tak stal nejprodávanějším smartphonem značky Honor. Úspěšné prodeje vlajkové lodi měly pozitivní dopad na celou bilanci prodejů Honor. Ten zaznamenal 150% celosvětový meziroční nárůst prodaných smartphonů Honor, a to bez zahrnutí prodejů v Číně.
„Velmi nás těší pozitivní vývoj na českém trhu. Například v rámci segmentu smartphonů od 400 do 500 euro jsme zvýšili podíl na 24 %. Pozitivní vývoj pak sledujeme i u dalších segmentů,“ komentuje vývoj na našem trhu Alex Wangxi, business representative Honoru v regionu CEE. „Úspěšně jsme letos na trh uvedli několik špičkových telefonů a pokračovali jsme ve spolupráci s ambasadorkou značky Evou Samkovkou. I díky tomu se nám podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce,“ doplňuje Alex Wangxi.
Budoucí ambice značky v České republice a v rámci globální expanze nejlépe ilustruje právě představená série telefonů pro tzv. „entry segment“. Konkrétně telefony Honor 7S, 7A a 7C. Honor do těchto telefonů mimo jiné poprvé umístil tzv. Fullview displej a díky příjemné cenovce úspěšně konkuruje značkám jako Xiaomi, Huawei a Nokia právě v kategorii nejlevnějších telefonů.
V Číně zůstává značka Honor i nadále nejlepší e-značkou smartphonů. Dle výzkumu trhu Sino Market Research se od ledna do dubna 2018 na čínském trhu prodalo přes 18 milionů telefonů značky Honor.
Růst prodejů zaznamenává Honor po celém světě a rozšiřuje své produktové portfolio na další trhy. V letošním roce Honor uvedl produkty v Indonésii, Thajsku, Vietnamu, Filipínách, Singapuru, Egyptě, Pákistánu, Mexiku a Kolumbii. Díky pozitivnímu celosvětovému vývoji se značka Honor blíží k cíli být během pěti let mezi třemi nejlepšími světovými značkami.