Zaměření na personalizované tipy, které budou formovány podle zájmů uživatele a historie jeho chec-inů, stejně jako vyhledávání v obrovské databáze, kterou vytvořili sami uživatelé, a která obsahuje místa, jako jsou restaurace, služby, oblasti zájmu a podobně, sebou nese i změnu loga. To staré s hravou kresbou symbolizuje check-in a nahrazuje ho dospělejší růžová šipka ve tvaru písmene „F“ doplněná o modrý tučný nápis „Foursquare“. Modrá a růžová barva přitom budou hrát v designu nové aplikace, jejíž screenshoty firma ukázala, dominantní roli.
Naproti tomu check-iny z Foursquare úplně mizí, ale uživatelé se nemusí bát, že by o některý z nich přišli. Už dnes, tedy ve čtvrtek 24. července, je firma všechny, včetně připojených fotografií přesunula do aplikace Swarm. Tu si přitom podle generálního ředitele Foursquare Dennise Crowleye nainstalovalo již tři čtvrtiny uživatelů Foursquare. Je však otázkou, kolik uživatelů jí skutečně používá. Internetová fóra se plní nespokojenými ohlasy uživatelů, kteří dávají hře definitivní vale.
TIP: Samostatný Swarm dělá Foursquare hravějším
Firma si nicméně stále stojí za svým rozhodnutím a tvrdí, že se jednalo o krok správným směrem. Provozního ředitel Jeff Glueck se pochlubil, že se uživatelé přihlašují více než kdykoli jindy. „Lidé používají Foursquare a Swarm lépe. Podle našich dat se mnohem častěji přihlašují ve Swarmu a používají Foursquare mnohem častěji k prozkoumávání míst,“ uvedl Glueck, podle něhož proti změnám protestuje pouze velmi hlasitá menšina uživatelů Foursquare.
Stáhnout Foursquare
Zdroje: blog.foursquare.com, theverge.com, engadget.com