Apple to znovu dokázal. Sluchátka AirPods Pro 2 zvýšila tržní podíl firmy o 31 %

Apple to znovu dokázal. Sluchátka AirPods Pro 2 zvýšila tržní podíl firmy o 31 %
Fotografie: Ioannis Papadopoulos, mobilenet.cz
  • Růst tržního podílu Applu v daném segmentu byl na úkor Samsungu
  • Celkové dodávky sluchátek Apple vzrostly ve sledovaném období o 34 %

Není žádným tajemstvím, že za popularitu (opravdu) bezdrátových sluchátek se největší měrou zasloužil Apple, ačkoliv nebyl prvním výrobcem, který bezdrátová sluchátka představil a společnost názorově dělil i design s „tyčinkou“. Zdá se, že se Applu fenomenální úspěch podařilo zopakovat i s příchodem AirPods Pro 2, která nahrazují první generaci, jež byla na trhu již několik let.


Podle analytické společnosti Canalys díky novým AirPods Pro vzrostl tržní podíl Applu v daném segmentu o 31 %. Zdá se však, že na úkor Samsungu, jehož dodávky se naopak propadly o 15 %. Níže se můžete podívat na podrobnou tabulku s přehledem jednotlivých výrobců.

Výrobce Dodaný objem Q3 2022 (mil. ks.) Tržní podíl Q3 2022 Dodaný objem Q3 2021 (mil. ks.) Tržní podíl Q3 2021 Meziroční změna
Apple 23,8 30,9 % 17,8 24,6 % 34 %
Samsung 7,4 9,6 % 8,7 12 % - 15 %
B&O 4,1 5,4 % 2,8 3,8 % 50 %
Xiaomi 3,4 4,4 % 4,9 6,8 % - 31 %
Skullcandy 2,6 3,3 % 2,7 3,7 % - 4 %
Ostatní 35,6 46,4 % 35,3 49,1 % 1 %
Celkem 76,9 100 % 72,2 100 % 6 %
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze