Apple pokračuje v zajímavé reklamní kampani. Ta spočívá v jednoduchém černobílém billboardu, na němž je silueta iPhonu a citát, který by se dal přeložit jako „Naší prací je nemíchat se do té vaší.“
New Apple billboard outside Sidewalk Toronto HQ: “We’re in the business of staying out of yours.” pic.twitter.com/I24iAxkXzZ
— Matt Elliott (@GraphicMatt) 3. července 2019
Vypadá to celkem nevinně, ale pikantní je umístění v ulicích Toronta. Reklamní poutač se totiž nachází hned vedle ústředí firmy Sidewalk Labs v kanadském Torontu. Toto jméno vám nejspíše nic neříká, ale jedná se o dceřinou firmu Alphabetu, stejně jako je Google. Zabývá se především městským plánováním, ke kterému chce přistoupit v moderním duchu za pomocí nejnovějších technologií.
Podobný kousek předvedl Apple už letos v lednu, kdy mohli návštěvníci veletrhu CES vidět jeho obří reklamu, jejíž slogan parafrázuje výrok „Co se stane v Las Vegas, zůstane v Las Vegas“.
Apple never shows up at CES, so I can’t say I saw this coming. pic.twitter.com/8jjiBSEu7z
— Chris Velazco (@chrisvelazco) 4. ledna 2019