Vodafone má inovované logo a identitu. Jste ready?

Vodafone má inovované logo a identitu. Jste ready?
  • Vodafone na dnešní tiskové konferenci odhalil novou strategii značky
  • Inovováno bylo logo i celková identita
  • Slogan bude postaven na anglickém slově Ready

Vodafone dnes oznámil zásadní posun v strategii své značky včetně nového reklamního sloganu a globální vizuální identity. Jedná se o první změny, které značka představuje od uvedení sloganu „Power to you“ v roce 2009.

Vodafone nová korporátní identita

Strategie bude zavedena ve všech 36 zemích, kde společnost Vodafone podniká, tedy i v České republice.

Jejím cílem je zdůraznit její přesvědčení o pozitivní roli, kterou v nadcházejících letech sehrají nové technologie a digitální služby v transformaci společnosti a zlepšování kvality života jednotlivců.

Nové logo... Jste „ready“?

Jádrem nové strategie značky Vodafone je optimistický pohled na budoucnost vyjádřený reklamním sloganem „The future is exciting. Ready?“. První část sloganu se bude překládat do lokálních jazyků, zatímco jeho druhá část – „Ready?“ – zůstává v angličtině. Jako příklady můžeme uvést „Il futuro è straordinario. Ready?“ v italštině, „El futuro es apasionante. Ready?“ ve španělštině a v češtině „Budoucnost je úžasná. Ready?“. Vodafone zkrátka chce, abyste byli připraveni na velké změny, které chystá.

Nová vizuální identita bude mnohem více pracovat s ikonickým symbolem „uvozovky“, která je se značkou Vodafone nerozlučně spjata od svého uvedení v roce 1998 a která dnes prochází největší změnou ve své historii. „Uvozovka“ se dnes stává ústředním grafickým prvkem všech marketingových a komunikačních aktivit. Logo také kromě imitace 3D grafiky dostává i čistě 2D podobu, která je dnes moderní a žádaná napříč odvětvími.

Vodafone

Ředitelka společnosti Vodafone Group pro obchod a strategii Serpil Timuray dodává: „Vidíme velmi dobré důvody k optimismu do budoucnosti a věříme, že nové vědecké objevy a inovativní technologie brzy začnou přinášet zásadní pozitivní změny pro společnost. Vodafone od svého vzniku přináší nové technologie stovkám milionů lidí na celém světě, pomáhá zlepšovat kvalitu jejich života a zjednodušovat jim práci. Nová strategie naší značky má za cíl jasně vyjádřit naše poslání a odhodlání pomáhat zákazníkům a společnosti úspěšně zvládnout a využívat tyto úžasné trendy, které již dnes mění náš svět.“

Diskuze ke článku
Tonda
Jsem " Ready" už přes 2 roky bez VF a ani tato vize budoucnosti to nemůže změnit.
AliG
Co je to za nesmyslný článek? Jsou mi úplně u p*dele jejich stupidní uvozovky a ready. To teď přepisujete jejich marketingové kecy? Těmito články bez vlastního názoru ztrácíte kredit...

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze