Vodafone 225: problémy s rychlejším vybíjením baterie

1

U části telefonů Vodafone 225 může docházet k rychlejšímu vybití baterie. K této situaci dochází u telefonů, které mají nastavené automatické zamykání klávesnice. Podle výrobce, společnosti ZTE, se jedná o chybu softwaru.

Vodafone 225

Potíže mohou mít telefony, které si zákazníci koupili od prosince 2007 do poloviny ledna 2008. Vodafone 225 se prodává v řadě maloobchodních a velkoobchodních řetězců, kde je k dispozici společně v balíčku s předplacenou kartou. Problém rychlejšího vybíjení se může objevit maximálně u 9000 telefonů Vodafone 225.

„Tato situace nás mrzí, protože pro Vodafone je spokojenost našich zákazníků klíčová, proto co nejrychleji zákazníkům jejich poškozené telefony vyměníme za nové,“ říká Ann Hofvander, viceprezidentka Vodafonu pro prodej a firemní péči a dodává: „Proaktivně budeme kontaktovat všechny zákazníky, kteří by mohli být těmito problémy postiženi. Velmi oceňujeme vstřícnost a spolupráci našich partnerů v ZTE a maloobchodních a velkoobchodních řetězcích, díky které se nám podařilo dostat celou situaci pod kontrolu a minimalizovat tak další dopad na zákazníky."

Zákazníci mohou snadno zjistit, zda jejich mobil chybný software obsahuje. Pokud na klávesnici napíší kód *983*839#, objeví se jim na displeji verze softwaru. Chybná má označení VDF-P108A2 B07-Cs-CZ 02.

Zákazníci s vadným telefonem mohou přijít od pondělí 4.2. na jakoukoli prodejnu Vodafonu a přístroj jim bude vyměněn za nový, funkční model.

Nejrychlejší způsob, jak rychlému vybíjení baterie předejít, je odstranit automatické zamykání klávesnice a zamykat ji manuálně. To lze zadáním následujících voleb v menu telefonu: "Menu" - "Nastavení telefonu" - "Automatický zámek kláves" - "Vypnout".

TIP: Více na www.vodafone.cz.