Velká zpověď virtuálních operátorů: mladický Kaktus

29

V šestém a zároveň posledním díle naší velké pouti po stopách tuzemských virtuálních operátorů se zaměříme na virtuálního operátora Kaktus, který funguje pod hlavičkou společnosti T-Mobile a který se svoji nabídkou a prezentací zaměřuje spíše na mladší osazenstvo. I Kaktus od nás dostal stejné otázky.

Ve pátém dílu naší pouti po stopách virtuálních operátorů jsme se věnovali ČEZ Mobilu, který aktuálně zastřešuje více než 85 000 zákazníků, právem si tak zasluhuje 5. místo na tuzemském trhu v počtu aktivních čísel. Vcelku obstojně si vede také virtuální operátor Kaktus, který zaostává jen o necelé 4 tisícovky zákazníků.

Na naše otázky odpovídal Michal Podlucký

Kaktus se od svého počátku prezentuje jakožto operátor pro mladší osazenstvo, což naznačuje jak samotná nabídka služeb bez úvazku a různé spoty s animovaným protagonistou „kaktusákem“ v hlavní roli, tak vlastně i dnešní rozhovor.

Nepřehlédněte:

  1. Velká zpověď virtuálních operátorů: BLESKmobil, první svého druhu
  2. Velká zpověď virtuálních operátorů: snaživý Tesco Mobile
  3. Velká zpověď virtuálních operátorů: „internetový“ Mobil.cz
  4. Velká zpověď virtuálních operátorů: výherní virtuál SAZKAmobil
  5. Velká zpověď virtuálních operátorů: jak si vede ČEZ Mobil?

Kaktus – profil

Ještě než se pustíme do otázek, povíme si něco málo o Kaktusu jako takovém:

  • Spuštěn dne: 8. říjen 2013
  • Funguje v síti: T-Mobile
  • Aktuální počet zákazníků více než 81 000

Rozhovor

1) Kolik zákazníků momentálně máte?

Na konci května 2015 jich bylo 81 000 a číslo samozřejmě stále roste.

2) V případě, že máte takové informace, jaké je věkové složení vašich zákazníků?

Podle fotek na Facebooku jsou všichni vesměs mladí.

3) Nabízíte nyní ve své síti LTE? Pokud ne, z jakého důvodu? Jak hodnotíte přístup operátora k zpoplatněnému LTE. Není poplatek podle vás příliš vysoký?

Frčíme na LTE.

Kaktus

4) Jak se nyní díváte na trh s virtuálními operátory. Nepřišlo po velkém boomu vystřízlivění? Co na trhu nyní pozorujete za trendy této oblasti?

Všichni chtějí ke Kaktusu.

5) Kolik virtuálních operátorů se podle vás může v Česku uživit? A co musí nabídnout, aby přežili?

Kaktus a pak další dva nebo tři.

6) Jaký je váš názor na opravdu malé virtuální operátory se stovkami zákazníků? Mají šanci přežít? Plánujete případně v tomto směru akvizice?

Jejich šance na přežití se limitně blíží nule. S akvizicí nepočítáme.

7) Jaký tarif, případně služba jako taková ve vaší nabídce zvýhodňuje podle vašeho názoru právě vašeho virtuálního operátora oproti konkurenci?

Kaktusáci mají rádi volná data na Facebook a balíčky minut, SMS a dat a potom taky dobíjecí soutěže na FB.

8) Častěji k vám zákazníci přecházejí od jiného operátora nebo si u vás zřizují nové číslo?

Obojí, naši zákazníci nemají problém si vzít nové číslo.

9) Od jakého operátora k vám zákazníci nejčastěji přecházejí?

Úplně odevšad.

Kaktus

10) Jaké procento vašich klientů aktivně využívá jakýkoliv datový balíček. Respektive, jaké procento zákazníků stále nevyužívá datové služby?

Data používá víc jak 75 % Kaktusáků

11) Jaký je váš názor na flatové (neomezené) tarify? Mají i u virtuálních operátorů smysl nebo je vaše cílová skupina odlišná?

Kaktusáci jsou spokojení s balíčky, které jim nabízíme.

12) Proč většina virtuálních ani běžných operátorů nedokáže podle vašeho názoru nabídnout převádění volných jednotek na další období?

U samoobnovujícího tarifu jednotky převádíme.

13) Jaké marketingové kampaně na potenciální i vaše současné zákazníky nejvíce zabírají? Jaká je pro vás nejúčinnější forma reklamy?

Všechny, jsme v tom hrozně dobrý.

14) Nabízíte zákazníkům také premium (snadno zapamatovatelná, líbivá) čísla? A jaké jsou v takovém případě ceny?

Nabízíme všechna čísla, a kdo dřív přijde, ten dřív má.

Kaktus

15) V jaké oblasti nabízených služeb vidíte mezeru, kterou virtuální operátoři ještě vyplnit?

Operátor otázku odmítl komentovat.

16) Plánujete v dohledné době nějakou novinku, o které byste chtěli zákazníky informovat, případně je na ni navnadit?

Operátor otázku odmítl komentovat.

Děkujeme za rozhovor!

Diskuze ke článku
Hairy
Ten chlapek od kaktusu mi subektivne prijde hrozne neprijemnej. Redaktor polozi dlouhou otazku a on ho odbije tremi slovy, ktere ve smes nerikaji vubec nic jenom to ze je Kaktus "proste nejlepsi"
Critique
Nejaky namysleny operator... 2 eura (50kc) za 80mb dat ? V o2 je za 0,50 centov (12kc) 250mb dat na den.
Tomáš Kunst
Taky jsem přešel ke Kaktusu a rozhodně nejsem mladý (čímž díky za kompliment ohledně mojí fotografie) a jsem spokojen, ale ten člověk co tady odpovídal by měl dostat urychleně padáka, protože rozhodně nepřispívá k dobrému obrazu firmy! Být jinde, uvažovat o přechodu ke Kaktusu, tak po přečtení článku to okamžitě zavrhnu.
ric
ty odpovědi sice vypadjí hrozně odmeřeně a vychvalovačně, ale evidentně je to dobře promyšlená PR strategie. taková šoková terapie využívající fakt, že neexistuje nic jako negativní reklama. máme u kaktusu v rodině dvě simky, takže nemám důvod na ně nadávat nebo se jich zastávat.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze