Uspěchaná doba si žádá rychlý obsah, který přináší například čínská aplikace TikTok. Ta byla vytvořená ke sdílení krátkých videí. Poté, co úspěšně obletěla svět, Instagram její koncept napodobil a představil vlastní funkci zvanou Reels fungující na podobném principu. A protože se říká: „do třetice všeho dobrého“, na řadě je Snapchat.
Introducing Spotlight 🔦
— Snapchat (@Snapchat) November 23, 2020
The best of Snapchat. Sit back and take it all in, or submit your video Snaps and you could earn a share of more than $1,000,000 a day. Happy Snapping!https://t.co/U7eG7VNJqk pic.twitter.com/mxGWuDSdQk
Nová sekce bude na Snapchatu přehrávat videa od uživatelů. Algoritmus Spotlightu selekci videí, která budou v aplikaci vyskakovat, tvoří sám, ale lidé si témata mohou vybrat i podle osobních preferencí. Aby byli tvůrci motivovaní, Snapchat hází do placu také pořádnou sumu peněz. Společnost tvrdí, že vyplatí 1 milion dolarů denně těm, kteří vytvoří ta nejpopulárnější videa.