„Když jsme při změně image značky v naší nové kampani vsadili nikoliv na celebrity nebo slabost široké veřejnosti pro sázení, ale na každodenní situace našich klientů, byl to krok na neznámou půdu, ale vyplatil se,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Denní prodeje se i díky efektivní a cílené komunikaci během prvních dvou týdnů dosud probíhající kampaně zpětinásobily. Naším cílem je dosáhnout do května 130 tisíc klientů.“
TIP! Tesco Mobile sází na své klienty. Jsou součástí jeho nové kampaně
Tesco Mobile, jehož nabídka patří mezi nejvýhodnější na domácím trhu předplacených karet, nabízí nyní volání a SMS do Tesco Mobile zcela zdarma a do ostatních sítí jen za 1,25Kč/min a 0,75Kč/SMS.
Na nižší ceny za volání a SMS do ostatních sítí se zákazník dostává díky dvojnásobnému kreditu, který Tesco Mobile poskytuje zdarma po dobití všem vlastníkům karty Tesco Clubcard. Stejně tak se na Clubcard a dobití váže i volání a SMS zdarma do sítě Tesco Mobile.
Zdroj: TZ Tesco Mobile
GoMobil je levnější ...............Není, jen špatně počítáš.