Proč Tesco Mobile v rámci rebrandingu sáhl právě po motivu životních situací? „Chtěli jsme vyjádřit skutečnost, že naše služby lidem usnadňují vzájemnou komunikaci, snadnější a rychlejší řešení všedních i mezních životních situací,” vysvětluje Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Nový vizuální styl odráží základní životní situace, nabízí možnost ztotožnění s jeho hrdiny, a zároveň odráží náš nový claim: Buďte si blíž.”
Cílem Tesco Mobile je prolomit vnímání alternativních mobilních operátorů jako sekundárních poskytovatelů mobilních služeb a posílit jejich vnímání jako plnohodnotného operátora. V tom mu pomáhá také nový tarif platný od 26. února, který nabízí aktuálně nejvýhodnější volání na českém trhu. „S nabídkou bezplatného volání a SMS v rámci Tesco Mobile chceme cílit na rodiny a skupiny přátel,” říká Branko Gugleta. „Ceny do ostatních sítí jsou za bezkonkurenční ceny 1,25Kč/min a 0,75Kč za SMS.“
Na bezkonkurenční ceny za volání a SMS do ostatních sítí se zákazník dostává díky dvojnásobnému kreditu, který Tesco Mobile poskytuje zdarma po dobití všem vlastníkům karty Tesco Clubcard. Stejně tak se na Clubcard a dobití váže i volání a SMS zdarma do Tesco Mobile.
Zdroj: TZ Tesco Mobile
Za 200,00 Kč získáte pouze 400,00 Kč když spojíte Clubcard se svým účtem registrací nestačí jen načtení u pokladny! Vyplnit musíte shodné osobní údaje s Clubcard.
200,00 Kč získáte virtuálně na 30 dní a využít je můžete na data či volání
v síti voláte a posíláte SMS zdarma, do ostatních sítí však voláte stále za 2,50 Kč/min. Operátor vám nedá 320 volných minut ani 533 volných SMS, získáte pouze 160 volných minut nebo 266 volných SMS proto operátor uvádí 1,25 Kč/min. a 0,75 Kč/SMS, ale ok souhlasím za 200,- Kč dostat neomezené služby v síti + 400 MB dat (50,- Kč) a 150,- Kč to je pěkný :).