Tesco Mobile si po zjednodušení služeb a „změně image“ připisuje další úspěch. V tiskové zprávě se tento virtuální operátor pochlubil překročením hranice 200 tisíc zákazníků, což od března znamená 120 tisíc nových zákazníků, a takovýto růst popisují zástupci Tesco Mobile jako magický, a údajně se na tuto metu dostali mnohem rychleji, než původně zamýšleli.
TIP: Tesco Mobile vydává limitovanou edici Zlaté SIM
Tesco Mobile tak tímto patří mezi ty nejúspěšnější české virtuální operátory, a daří se mu skvěle. V březnu letošního roku bylo u Tesco Mobile přihlášeno 80 tisíc zákazníků a hranice 200 tisíc byla údajně součástí dlouhodobějšího plánu. Tesco Mobile, podle svých vlastních slov, oslovuje lidi zejména neotřelými nabídkami, nebo jedněmi z nejvýhodnějších předplacených karet na trhu.
Zdroje: Tisková zpráva