Informaci přinesla australská odnož webové verze magazínu Channel News s odvoláním na zdroje přímo v Samsungu. Známé logo společnosti s bílým nápisem v modrém oválném poli, nebo pouze s modrým nápisem, se již brzy stane minulostí. Nové logo by mělo být s velkou pompou představeno na začátku příštího roku, 8. ledna na veletrhu CES 2013 v Las Vegas. Otcem loga by měl být známý návrhář Scott Bedbury, který se v minulosti staral například o kompletní marketing světoznámého výrobce sportovního oblečení a obuvi Nike nebo o rebranding kavárenského řetězce Starbucks.
Tip: přečtěte si také článek - Samsung prodal ve 3. čtvrtletí 56 mil. smartphonů - 2x víc, než Apple
Samsung je v současné době na koni. Jedná se mimochodem i o aktuálně o největšího výrobce mobilních telefonů na světě. Může si tedy dovolit změnit svoji tvář a vůbec i to, jak jej lidé vnímají. Je otázkou, zda se společnost bude chtít ve svých PR aktivitách více přiblížit Applu nebo půjde svou vlastní cestou. Doposud Samsung volil spíše první možnost, což zasahovalo i do designu produktů po hardwarové i softwarové stránce.
Co myslíte? Jak bude nové logo a vůbec celá PR strategie Samsungu v příštím roce vypadat?
Zdroje: androidauthority.com