Traffix

Traffix

Podmanivý simulátor dopravy

Chtěli byste si zkusit sami řídit dopravu? Ve hře Traffix zjistíte, že je to vážně stresující. Což taky znamená, že jde o vážně zábavnou hru, která se může chlubit perfektním zpracováním a minimalistickým designem.

Jeli jste někdy přes pražský Vypich? Jistě také znáte nějakou tu křižovatku, kde se na zelenou čeká jak na smilování. Neříkali jste si, že ta světla ovládá někdo totálně neschopný? Mám pro vás skvělou zprávu, v dnešní hře si to budete moci sami zkusit.

Traffix – videorecenze

Když řeknu, že se stanete Pány světel, budete si myslet, že vám chci vnutit brožury o nějakém mystickém náboženství. A možná budete mít pravdu. Vaším jediným úkolem v této hře je ovládat světla na křižovatkách. Naštěstí jste božstvem dobrým, takže máte za cíl auta pouštět tak, aby nebourala a dokonce se snažíte i o vyrovnanost řidičů, aby se za volantem příliš nerozčilovali.

Výchozím stavem všech semaforů je červená. Klepnutím se krátce změní na zelenou a nechá jedno auto projet. Dvojitým poklepáním se trvale rozsvítí zelená, dokud ji sami nevypnete. Jde o vážně jednoduchý základ, který se komplikuje s rostoucí dopravou a množstvím semaforů, o které se staráte.

Traffix

Každá úroveň přichází s nějakým zajímavým nápadem. Ať už je to velký kruhový objezd, silnice přetnutá vlakovou drahou nebo silnou dopravou na hlavní silnici. Nejprve hlavně zapojujete auta do provozu, později zcela ovládáte komplikované situace. A nezapomeňte, nechte stát auto příliš dlouho na červené, řidič se rozruší a vy přicházíte o body z hodnocení. To samé platí pro bouračky. Když auta jedou, tak prostě jedou a je jim všechno jedno. Však to sami znáte.

Těžko mohu dostatečně zdůraznit, jak skvěle Traffix vypadá. Snad každou obrazovku bych si rád vytiskl a zarámoval. Minimalistický design není tím jediným, v čem hra exceluje. Hratelnost nabídne intenzivní zážitek, který vás zcela pohltí. Zapomeňte na nějaký relax, obtížnost eskaluje až do panických rovin, čímž titul připomíná legendární Flight Control nebo Mini Metro. Titul je prémiový a musíte ho za sto korun koupit, ale doporučuji vám to všemi devíti a půl.

Traffix

Stáhnout Traffix

95%