Ritual: Sorcerer Angel

Ritual: Sorcerer Angel

Zkáza vymknutá kontrole

Staňte se andělem smrti a vydejte se vstříc zkáze. V této hře nejste klaďasem, který se snaží zachránit svět. Vaším jediným cílem je poslat všechny do horoucích pekel.

České studio HEXAGE po delší době mlčení přichází s novou hrou, ve které se stanete andělem zkázy. To znamená, že se pokusíte zlikvidovat všechno, co vám přijde do cesty.

Ritual: Sorcerer Angel – videorecenze

Jejich předchozí titul vyšel již v roce 2013. Reaper nás tenkrát uchvátil svým zpracováním i povedenými souboji. Již z prvních obrázků mi bylo jasné, že přesně na to chtějí tvůrci u nové hry navazovat. Opět tu hraje důležitou roli příběh, který celé to bezhlavé sekání provází. Zajímavé na něm je, že ho vidíte z pohledu protivníků. Většinou sledujete vystrašené rozhovory kultistů, jak se vás beznadějně snaží zarazit.

Vizuálně se tvůrci posunuli zase o level výše. Zpracování je fantastické, což platí pro grafiku i animace (a vlastně i ozvučení). Na hru se prostě skvěle dívá. Jenže s tím přichází menší problém, který mě popravdě trochu zaskočil – ovládání se smrsklo na aktivování dvou schopností. Jednu spustíte po klepnutí na pravou stranu, druhou na tu levou. To budou typicky nějaká útočná kouzla nebo třeba štít.

Postavu na začátku úrovně pošlete jedním směrem, ale dále ji neovládáte. Sama se tak odráží od stěn a překážek, po cestě seká nepřátele a čeká, až spustíte nějakou tu schopnost. To by vlastně mohlo nějak fungovat, říkal jsem si. Jenže pro schopnosti potřebujete manu, kterou sbíráte v úrovni, na což tedy nemáte velký vliv. Snadno se dostanete do situace, kdy jen čekáte, co se přihodí, a nemůžete s tím mnoho udělat. Navíc třeba střelbu dále neovlivníte, protože postava míří sama.

Vůbec nejzvláštnější je, že chvílemi mě hra i bavila. Hraní můžete zrychlit a sledovat tu zkázu. Postupně získáváte nová kouzla a runy, které mohou zásadně ovlivnit vaše schopnosti. Stejně jsem však neměl úplně pocit, že „hraji“. Dost možná se mýlím, ale ta ztráta kontroly mi tu přišla až za hranou. Příjemné však je, že zdarma dostanete přístup k první cca hodině hraní a zbytek si můžete za poplatek odemknout.

Stáhnout Ritual: Sorcerer Angel

60%
  • zajímavé vyprávění