Hungry Dragon

Hungry Dragon

Když máte hlad jako drak

Mít hlad není žádné potěšení. Když má ale hlad drak, může to být opravdová zábava. A na čem si smlsnout lépe než na lidech? Jen si dávejte pozor, ani jako oheň chrlící příšera pravděpodobně nebudete tím nejnebezpečnějším stvořením ve hře.

Opravdu se používá „mít hlad jako vlk“? Nebylo by příhodnější „mít hlad jako drak“? Jestli si to nemyslíte, jsem zvědavý, co budete říkat po vyzkoušení této humorné hry. V ní se totiž roztomile vypadající drak rozhodne schramstnout vše na co přijde. A bude to opravdová legrace. Na druhou stranu, minimálně z hlediska hratelnosti se nesnaží o kdovíjaké zázraky – využívá základů z jiné hry od Ubisoftu zvané Hungry Shark.

Hungry Dragon – videorecenze

Hlad hodný draka

Musím zcela otevřeně přiznat, že draky miluju. Animák Jak vycvičit draka jsem viděl nesčetněkrát, a když oznámili tuto hru, byl jsem nadšený. „Konečně pořádné téma,“ řekl jsem si, i když už tu jedna téměř stejná hra je, akorát v ní krmíte žraloka pod hladinou. Tento titul má však hned několik výhod. Spielberg nám sice ukázal, že i žraloci si rádi pochutnají na lidském mase, ale ke drakům to sedí tak nějak více. Navíc jde o fantasy, takže to u vás nevyvolá skutečnou fobii.

Jako malý dráček o velikosti motorky se spokojíte s ptáky či ovcemi a s trochou snahy sežerete i toho člověka. Neustále se však musíte mít na pozoru před většími dravci a predátory, nemluvě o lučištnících, rytířích, větších dracích nebo dokonce obrech. Nepotrvá však dlouho a i vy se vypracujete na vyšší váhovou kategorii. Najednou s vámi ostatní musí začít počítat. A člověka? Toho zhltnete jak nic!

Snadné létání

Velikou výhodou je vážně snadné ovládání. Tažením prstu po displeji létáte a zcela ovládáte svého draka. Ten požírá vše, co se mu dostane před čelisti. Pokud to na něj tedy není moc tuhé sousto. Při honění obzvláště cenných ptáků nebo další potravy se hodí také zrychlení. Stačí podržet prst na pravé straně obrazu a váš drak vyrazí rychle vpřed. Výhodou oproti zmiňované hře se žralokem je možnost vyletět z úrovně horem i spodem, tedy na jedné straně se potopit pod vodu, na druhé mezi hvězdami lovit více bodů.

Herní úroveň je sice jen jedna, ale zato je poměrně veliká. Najdete v ní také koncentrovaný fantasy svět, kde nechybí čarodějnice, skřeti, magické jeskyně, děsivý hřbitov ani vrcholky hor. Jak získáváte herní skóre a postupujete po úrovních, odemykají se vám noví draci větších rozměrů. To je hlavní motivací pro další hraní, avšak zároveň také platí, že některé úkryty a lokace se skrývají za překážkami, které prorazí až větší draci.

Drakem navždy

Největší otazník visí nad motivací hrát. Objevovat svět je zábavné, ale jak už ho jednou znáte, můžete tuto zkušenost proměnit akorát ve snadnější získávání bodů. Požírání zvěře je zábavné, ale jak dlouho? To samé platí u lidí, i když u těch to opravdu chvíli vydrží. Každý drak může mít u sebe několik mazlíčků, potvůrek, které vám v přežívání pomohou. Ty získáváte z nalezených vajíček. To do hry přidává prvek čekání (než se vylíhnou) a překvapení.

Největší motivaci najdete v odemykání nových draků, která však po několika hodinách opadne. A pak už zůstane jen na vás, jestli chcete získávat lepší skóre a čekat, až autoři v aktualizaci přidají nový obsah. Hrát můžete zcela zdarma, akorát nedosáhnete na všechny humorné převlečky a některé akce budou trvat dlouho. Osobně mi to ale přijde lepší, než rychle profrčet hrou (za skutečné peníze) a připravit se o hodiny zábavného pojídání.

Když má drak hlad, sežere téměř všechno. A draci v této hře jsou neustále hladoví. Určitě se nedá říci, že by hra byla nějak těžká, i když na překážky a nepřátele si musíte dát pozor. Ani není kdovíjak rychlá – jedna hra bude trvat klidně i deset a více minut, záleží jak budete dobří. V hratelnosti nenabízí žádné převratné novinky, ale zabaví vás vtipným tématem, hezkou grafikou a jednoduchým ovládáním.

Stáhnout Hungry Dragon

70%
  • humorné téma