WWE Immortals

WWE Immortals

Fantasy wrestling

Immortals je hra, která bude zajímat nejen fanoušky wrestlingu. A to hlavně proto, že je to velmi povedená bojovka od tvůrců Injustice. Známí wrestleři zde navíc dostávají novou podobu fantasy hrdinů, k čemuž se vážou také speciální schopnosti, ve kterých nejednou dojde na oheň, led a další vražedné elementy. Co takhle The Rock jako kamenný bůh?

Když jsem viděl, že konečně vyšlo WWE Immortals, tak mi bylo hned jasné, co budu recenzovat. Bohužel hra prvně vyšla pro iOS a pro Android se objevila až o něco později, takže jsem recenzi musel o něco posunout a pustit před ni pár jiných titulů. Stále ovšem není pozdě. Je to ještě novinka, kterou jste dost možná vůbec nehráli. Já už ji hrál a přináším vám recenzi, protože toto je jeden z titulů, který si ji rozhodně zaslouží.

WWE Immortals – videorecenze

Wrestling

Jestli o něčem mohu říci, že jsem v tom úplně mimo, tak je to sport. Sportovní hry mi nejdou už od první generace PlayStationu a asi to bude i tím, že jsou mi úplně volné. Fotbal nebo hokej mě netankuje, virtuální tenis (pamatujete na tu boží hru pro Sony Ericsson K700?) je nuda a o nějakém lyžování nemluvě. Tohle všechno ještě docela jde. Jestli ale o něčem opravdu nemám páru, tak je to wrestling. A tato hra je založená na wrestlingové licenci, přestože by se to na první pohled nemuselo zdát.

Já měl radost, že jde o další bojovku, která bude možná trochu ve stylu Injustice (který je od stejných tvůrců). Pokud WWE sledujete, tak budete potěšeni, že potkáte známé bojovníky, akorát předělány do fantasy verze, která se dá dost dobře popsat jen jako „Immortals“. Díky tomu mohou plivat oheň nebo zabíjet ledem. Každá postava má několik verzí podle vzácnosti. Je to vlastně o sbírání karet, které se dělí na bronzové, stříbrné a zlaté.

Bojovka

Pokud se nebudeme bavit o licenci, ale o herním systému, tak se dostaneme zpět ke zmiňovaným Injustice. A to je jednoduché vodítko pro každého, kdo tuto hru hrál. Asi nenajdete dvě podobnější hry. Pokud jste měli rádi Injustice, tak budete mít rádi Immortals, pokud ne, tak… Je zde samozřejmě pár změn, ale nejsou nijak zásadní. Obzvláště v systému soubojů ne. Bojujete kombinací tahů po displeji nebo jednoduchého ťukání pro slabší údery.

Systém je to opravdu primitivní a obzvláště proti jednodušším bojovníkům vám bude stačit dokola provádět silnější útoky a nebudou mít šanci. Později se budete muset začít krýt a hra bude trochu zajímavější. Bojováním se vám také nabíjí bar se speciálními útoky (otevírají se na určitém levelu a je potřeba je zakoupit), které mohou být velmi drastické a snadno zvrátí celý souboj. Do každého souboje jdete se třemi hrdiny, které můžete libovolně proměňovat.

Kartičky

Souboje jsou fajn, ale pokud se do hry zažerete, tak vás budou předně zajímat vaši hrdinové. To znamená, že se budete snažit sbírat karty a zvětšovat svůj balíček hrdinů. Zároveň ke každému hrdinovi můžete získat kartu s vylepšením nebo nějaké doplňky. To můžete buď vyhrát, nebo si to koupit za herní měnu. Na začátku jí vyděláváte pomalu, ale to množství se postupně zlepšuje, a pokud věnujete čas opakovanému bojování, tak si skutečně můžete nějaký ten peníz vydělat.

WWE Immortals

Pokud si budete chtít herní měnu koupit, tak musím uznat, že je nepochopitelně drahá a rozhodně vám to nedoporučuji. Co se týče mikrotransakcí, tak většinou doporučuji jen „startovací balíčky“, kde za rozumnou cenu bývá to nejpodstatnější do začátku (viz Real Racing 3 nebo i Injustice). Nic takového tu není. Špatný mi ovšem nepřišel systém energie, protože se váže k samým kartám. Pokud už nějaké hrdiny máte, tak je můžete protáčet tak, že si zahrajete víc než jen pár kol najednou.

Hra je opravdu hodně podobná Injustice, což není vyloženě špatně, ale trocha inovace tu chybí. Navíc je tu zatím dost malý balíček hrdinů nebo prostředí. Online multiplayer je jen na oko, protože hrajete jen proti kartám ostatních hráčů, ne proti jim samým. Naopak chválím za systém rivality při skládání týmu. Freemium systém není vyloženě nespravedlivý, ale mikrotransakce jsou trochu předražené. Jejich nákup ale příliš nedává smysl. Pokud sledujete profesionální wrestling, tak vůbec nemáte co řešit.

Stáhnout WWE Immortals

80%
  • spousta zábavy zdarma