UNKILLED

UNKILLED

Nejdetailnější zombíci na trhu
12

Brněnské studio MADFINGER Games přichází s novou hrou v žánru, který jim jde nejlépe. A ačkoliv hra nese nový název, tak se ponese v duchu Dead Trigger. Opět nás tak čekají nekonečné zástupy zombíků, které tentokrát zaplaví ulice New Yorku. A nedokáže je zastavit nikdo jiný než vy. Jedno má hra jisté – perfektní grafiku. Ale co zbytek?

České studio, které prorazilo ve světě naprosto špičkovou grafikou – to jsou brněnští MADFINGER Games. A evidentně se chtějí na tomto trůnu udržet. Alespoň to tak vypadá podle jejich nejnovější hry UNKILLED, která před několika dny vyšla. Co to asi bude? Za sebou už mají střílečky a střílečky se zombíky. Ano, opět se jedná o střílečku z pohledu první osoby. A opět v ní budou hrát roli ústředního nepřítele zombíci.

UNKILLED – videorecenze

Staronová hra

UNKILLED je úplně nová hra, ze které se dost možná vyklube nová série. Stačí hru ale jednou pustit a budete mít pocit, že jste něco takového už hráli. To bude pravděpodobně tím, že jste skutečně už něco takového hráli. Konkrétně Dead Trigger. Hra na svého předchůdce ve všech ohledech navazuje a podobá se mu každým coulem. Proč se jmenuje jinak, to je otázka spíše marketingu. A ono je ve výsledku jedno jestli tomu budeme říkat UNKILLED nebo Dead Trigger 3.

Centrem propuknuvší epidemie je tentokrát New York, v jehož ulicích řádí hordy nemrtvých. Armáda na něco podobného cvičená není, a tak bude potřeba povolat skutečné profesionály v oboru – WOLFPACK. Hlavním hrdinou je Joe, člen zmínění jednotky, který na své mise ale nebude sám. Alespoň občas ne. Většina misí je příběhových a není jich vůbec málo. Mají jednu drobnou nevýhodu, jsou neuvěřitelně krátké.

Lepší a větší

Tři sta misí a přes padesát zbraní. To je velká spousta. A přesto začnete se třemi a ostatní si budete odemykat poměrně pomalu. Ve střílení žádné inovace nečekejte, pohyb je stejný jako u předchozích her studia a střelba opět nabízí možnost automatického střílení. Mnohem lépe se mi hrálo s gamepadem, ale i bez něj zvládnete sázet headshoty a kosit nepřátele bez problému. Pokud ovladač nemáte, tak si automatickou střelbu určitě zapněte, budete se tak moci více soustředit na míření.

A to je přesně ono. Procházíte úrovně, střílíte zombíky, čas od času zabijete nějakého bosse a tím to vlastně hasne. Hra nepřináší vůbec žádné inovace a je totožná se svými předchůdci. Čím se dá ospravedlnit její smysl? Přes vše řečené je to zábava. A pokud vám také přišlo skvělé kosit hordy nepřátel v DT2, tak vás to bude bavit i tady. Pokud tedy hře odpustíte, že nepřichází s ničím novým a zajímavějším.

Mikroplatební zombie model

Stejně jako v případě mnohokrát zmiňovaného titulu Dead Trigger 2 je i UNKILLED prolezlý mikrotransakcemi. Stáhnete ho zdarma a dokonce si i zdarma zahrajete, ale narazíte na spoustu překážek. Překvapivě to bude i energie, přestože už jsou na ni lidé velmi alergičtí a i ostatní tvůrci přechází na nové systémy. Princip je tedy jasný, v řadě si zahrajete jen několik her, než budete muset zaplatit nebo počkat. Působí to trochu zaostale a otravně, obzvlášť, když jsou mise tak krátké.

Unkilled

Tím to samozřejmě nekončí. Hraním si vyděláváte dvojí měnu – peníze a zlaťáky. Za běžné peníze si budete moci kupovat nové zbraně a vylepšení. Tyto peníze si vyděláte hraním. A jelikož je tu „raid“, tak můžete vydělávat rychle a bez nutnosti hrát příběh. Prémiové zlaťáky získáváte sporadicky a slouží pro koupi lepších zbraní nebo zrychlování všeho. Ať už je to odemykání dalších úrovní (na to také čekáte), přeskakování čekání na vylepšení nebo novou zbraň. A těch bez placení mít moc nebudete.

Musím uznat, že je pro mě UNKILLED nakonec zklamáním. Když se tvůrci rozhodli zvolit novou sérii, tak jsem čekal odlišný přístup, nebo alespoň viditelné novinky. Jenže je to opět Dead Trigger. A pokud vás to bavilo minule, tak asi bude i tentokrát. Ovládání je opět pohodlné a grafika jako vždy perfektní. Zklamat vás mohou příliš krátké mise, klišovitý příběh a všudypřítomné mikrotransakce. Nakonec jedna dobrá zpráva – hra je v češtině.

Stáhnout Unkilled

65%
  • perfektní grafika a efekty