GT Racing 2

GT Racing 2

Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí
7

Gameloft se snaží pokořit Ea a jejich Real Racing 3. Má mu k tomu dopomoci dnes recenzovaná hra, která nabídne perfektní grafiku a velmi slušný jízdní model. Těšit se můžete na licencované vozy se značkami jako je Audi, Toyota nebo Ferrari a samozřejmě také na skutečné tratě. Nejlepší věc nakonec: hra je zdarma, bude to ale stačit?

Závodní hra Real Racing 3 zažila velký úspěch a zařadila se mezi nejstahovanější hry. Je to docela prosté, EA ji nabídla zdarma. Lákavá byla představa licencovaných vozů a perfektní grafiky. Mohli jste usednout za volant těch nejlepších a nejdražších aut na planetě a vyrazit závodit s ostatními hráči z celého světa. A to v luxusní grafice, která na tabletech a telefonech neměla obdoby. Jak už ale víme, když je něco zdarma, tak to musí mít nějaký háček. Co myslíte, má nějaký háček dnešní hra, která je také zdarma?

GT Racing 2 – videorecenze

Reálné závody

Pokud máte rádi závodní hry, tak asi máte rádi i Gameloft, který jich na svém kontě už pár má. Docela nedávno jsme si ukazovali Asphalt 8, který nabídl arkádové ježdění, hodně akce, létání ve vzduchu a celkem slušnou grafiku, která ale ještě nebyla na úrovni Real Racing. GT Racing 2 na to jde jinak, snaží se přinášet realistický zážitek z jízdy. To je hodně přehnané, ale dělá něco podobného jako Real Racing 3. Prostě se tváří jako simulátor.

Auta ve hře jsou licencována, takže narazíte třeba na značky, jako jsou Audi, Alfa Romeo, Volkswagen, Toyota, ale i Ferrari, McLaren a další. Máte na výběr z opravdu široké palety. Problém je, že jako nový hráč dostanete na výběr pouze ze dvou aut a další si musíte odemknout. A to trvá pekelně dlouho. Je to docela škoda, ten obsah v té hře je, ale je velmi těžko dostupný. Celkem je ve hře 67 aut od 35 výrobců.

Kampaň

Ta je na první pohled výborné, protože nabízí skutečně velké množství obsahu. Závodů a výzev je moře, ale přesto vždy začnete stejně. Kampaň je velmi lineární a musíte držet nalinkovaná vodítka, jinak se nikam neposunete. Zásadní problém je v tom, že každé auto má určité hodnocení, podle toho, jaké vylepšení mu kupujete. A pokud po každém závodě něco nevylepšíte, tak si pravděpodobně moc neškrtnete. Pak už to ani není tak o jezdeckých schopnostech, ale o vybavenosti auta.

A tady je největší problém této hry. Tím ohromně trpěl i Real Racing. Každé vylepšení je dost drahé a navíc trvá velmi dlouho. A pokud auto zrovna vylepšujete, tak s ním nemůžete jezdit. Takže pokud nemáte dvě auta, tak si moc nezajezdíte, protože budete neustále akorát čekat. Pokud máte aut více, tak to půjde lépe, ale stejně budete muset závody neustále opakovat, abyste měli dost peněz na vylepšení.

Něco za něco

Vylepšení zadáváte technikům. Pokud máte jednoho, tak druhého si musíte dokoupit. A pozor – jen za prémiovou měnu. Jestli něco tato hra dělá lépe než RR3, tak je to absence opravování a destrukce auta. Takže neustále nemusíte něco opravovat, ale stejně čekáte… na vylepšení, bez kterých prostě nic nevyhrajete. Za prémiovou měnu můžete uspíšit vylepšování a odemykání aut (za která pak stejně ještě musíte zaplatit herní měnou).

GT Racing 2: The Real Car Experience

Hned na prvním místě bude asi grafika, která je vynikající. Auta jsou velmi detailní, což vás ale po Real Racing 3 asi moc nepřekvapí. Nejsem si úplně jist, která z her vypadá lépe. GT Racing 2 ale vypadá opravdu dobře. Slušné je i prostředí, škoda jen, že je krapet nudné a nezajímavé. Tak na okraj bych zmínil, že pokud hledáte hru, která využije nový Apple A7 procesor, tak jste právě našli. Ani na iPadu 4 hra neběží tak hezky a plynule jako na novém iPadu Air nebo na iPhonu 5s.

GT Racing 2 se naprosto očividně snaží zaujmout fanoušky Real Racing 3, ale nemá jim moc co nabídnout. Auta a tratě jsou stejně licencované, grafika je na podobné úrovni, hra je také zdarma a neustále na něco čekáte. Potěší ale zmíněná grafika, hodně obsáhlá kampaň, multiplayer a časové výzvy, kde hrajete o zajímavé ceny (třeba o auta). Zamrzí naopak dlouhé čekání, násilné tlačení prémiové měny, neustálá nutnost vylepšování a pomalý postup.

Stáhnout GT Racing 2: The Real Car Experience

70%
  • Výzvy