Dumb Ways To Draw

Dumb Ways To Draw

Kreslení, co zabíjí

Existuje spousta způsobů jak umřít. Vypráví o tom dokonce jedna populární herní série. Její nejnovější díl vás nechá kreslit zábrany tak, aby se vašim hrdinům nic nestalo. Ne vždy to však vyjde.

Je to opravdu jedinečný příběh. Z jednoduché reklamní hříčky se stala světově známá a úspěšná série. Řeč je o Dumb Ways To Die. Za původním úspěchem stála chytlavá písnička i řada roztomilých postav. Jak na to další titul naváže?

Dumb Ways To Draw – videorecenze

Nejde o prvního nástupce této série. Draw však pracuje s jinou mechanikou než jeho předchůdci. Nejde o sbírku miniher, ve kterých se zkouší postřeh – tentokrát musíte trochu přemýšlet. Objevují se tu staré známé postavy a stále mají stejné touhy a cíle. Jedna běží za balónkem, druhá potřebuje uhasit hořící hlavu a další chce odletět do vesmíru.

Právě tyto postavy budete chránit, aby došly svého cíle a nic se jim nestalo. Nástrah je přitom spousta. Jednou na hrdiny padá kámen, podruhé se snaží nespadnout do kolejiště, dále se třeba vyhýbají bodnutí včely. S tím vším si musíte poradit kreslením překážek. Tahem prstu po displeji můžete nakreslit most přes propast, vytvořit zábranu pro kámen nebo uzavřít včelu do klece. Dost možná jste něco podobného viděli v jiných hrách.

Hra vydělává především díky reklamám, takže jich uvidíte poměrně hodně. Naštěstí jdou za poplatek vypnout. Za dokončené úrovně získáte zlaťáky, za které si můžete kupovat nové barvy pro pero. Nejde ale o nic, co byste nutně potřebovali. Na menších displejích však budete mít problém s přesností. Ani na tabletu není vždy úplně snadné se perem trefit přesně tam kam potřebujete.

U hraní jsem měl pocit, že obtížnost je vážně nevyrovnaná: jedna úroveň je poměrně jednoduchá, ta další vám dá pořádně zabrat a následující uděláte bez přehánění s prstem v nose. Není to už primitivní jednohubka jak první titul, ale zároveň tolik nepřekvapí. Hratelnost je slušná, i když některým úrovním chybí nápaditost a zadání se často opakuje. Pokud však máte tuto tragickou partu rádi, dejte hře šanci.

Stáhnout Dumb Ways To Draw

65%
  • zábavné postavy