Crash of Cars

Akční demolice aut
1

Připravte se na vzrušující online arénu, ve které se střetnou ozbrojená auta. Přesto této hře nechybí humor. Navíc ji stáhnete zcela zdarma.

Doufám, že máte rádi kombinaci aut, výbuchů a legrace. Tak bych totiž shrnul titul Crash of Cars, který stáhnete zdarma pro Android i iOS.

Crash of Cars – videorecenze

Několik her žánru .io jsme si tu již ukazovali. Zmínit musím například Axe.io nebo Munchkin.io. Pokud jste je hráli, zde se budete cítit jako doma. Vítejte v neustále probíhající aréně, ve které se střetnou nebezpečná a ozbrojená auta. Pro hraní musíte být online, kdy do každé hry máte jediný život. Jakmile vás protivníci udolají, jste z kola venku a musíte začít znovu. Čím déle však přežijete, tím větší odměna vás čeká.

V ovládání se musíte starat jen o zatáčení a aktivaci zbraní. O těch jsem ještě nemluvil? Jako za starých časů projíždíte bednami, které vám dávají jednorázové schopnosti. Tím mám na mysli třeba štíty, pasti nebo samozřejmě rakety a děla. Ze zničených nepřátel vypadnou korunky, které sbíráte. To je vaše skóre, jež se na konci přetransformuje v mince. A ty budete potřebovat pro odemykání nových aut, což vás bude motivovat k dalšímu hraní.

Auta se samozřejmě liší svým vzhledem, ale ta vzácnější zároveň přináší i specifické zbraně. Mince se budou taky hodit, když se rozhodnete koupená auta ještě více vyšperkovat a odlišit. Zmínit musím různorodost designů. Jednou řídíte dodávku nebo segway, ale jindy narazíte i na jezdící burák nebo banán. Pokud vás vzhled aut netrápí a přežijete občasné reklamy, žádné utrácení vás ve hře nečeká.

Tento titul nabízí online hru na život a na smrt. A to navíc s auty a spoustou humoru. Snažíte se přežít, sbíráte mince a odemykáte nová auta. Titul vás zabaví na dlouho a mohu jej doporučit. Obzvlášť proto, že mapy se neustále proměňují a nechybí jim nápaditost. Jednou se proháníte po pláži, jindy v horách nebo třeba po dětském stole. Jestli tu něco chybí, pak je to pocit zlepšování, který u ostatních zmíněných her funguje.

Stáhnout Crash of Cars

• boj o přežití
  • rychlé odemykání aut