Crash of Cars

Crash of Cars

Akční demolice aut

Připravte se na vzrušující online arénu, ve které se střetnou ozbrojená auta. Přesto této hře nechybí humor. Navíc ji stáhnete zcela zdarma.

Doufám, že máte rádi kombinaci aut, výbuchů a legrace. Tak bych totiž shrnul titul Crash of Cars, který stáhnete zdarma pro Android i iOS.

Crash of Cars – videorecenze

Několik her žánru .io jsme si tu již ukazovali. Zmínit musím například Axe.io nebo Munchkin.io. Pokud jste je hráli, zde se budete cítit jako doma. Vítejte v neustále probíhající aréně, ve které se střetnou nebezpečná a ozbrojená auta. Pro hraní musíte být online, kdy do každé hry máte jediný život. Jakmile vás protivníci udolají, jste z kola venku a musíte začít znovu. Čím déle však přežijete, tím větší odměna vás čeká.

V ovládání se musíte starat jen o zatáčení a aktivaci zbraní. O těch jsem ještě nemluvil? Jako za starých časů projíždíte bednami, které vám dávají jednorázové schopnosti. Tím mám na mysli třeba štíty, pasti nebo samozřejmě rakety a děla. Ze zničených nepřátel vypadnou korunky, které sbíráte. To je vaše skóre, jež se na konci přetransformuje v mince. A ty budete potřebovat pro odemykání nových aut, což vás bude motivovat k dalšímu hraní.

Auta se samozřejmě liší svým vzhledem, ale ta vzácnější zároveň přináší i specifické zbraně. Mince se budou taky hodit, když se rozhodnete koupená auta ještě více vyšperkovat a odlišit. Zmínit musím různorodost designů. Jednou řídíte dodávku nebo segway, ale jindy narazíte i na jezdící burák nebo banán. Pokud vás vzhled aut netrápí a přežijete občasné reklamy, žádné utrácení vás ve hře nečeká.

Tento titul nabízí online hru na život a na smrt. A to navíc s auty a spoustou humoru. Snažíte se přežít, sbíráte mince a odemykáte nová auta. Titul vás zabaví na dlouho a mohu jej doporučit. Obzvlášť proto, že mapy se neustále proměňují a nechybí jim nápaditost. Jednou se proháníte po pláži, jindy v horách nebo třeba po dětském stole. Jestli tu něco chybí, pak je to pocit zlepšování, který u ostatních zmíněných her funguje.

Stáhnout Crash of Cars

• boj o přežití
  • rychlé odemykání aut