Munchkin.io

Munchkin.io

Battle Royale plné humoru

Munchkin je svět plný humoru a nadsázky a .Io značí bojovou arénu. V této hře tak dostanete mix obojího. Nesmí vás tedy překvapit, když potkáte postavy bojující pánvičkou, trojzubcem nebo kulometem.

Ve světě mobilních her vám asi více řekne koncovka „.io“ než značka Munchkin. A sdělí vám vlastně vše potřebné. Dnes recenzovaná hra se totiž řadí mezi „arénovky“, ve kterých se objevíte mezi nepřáteli, snažíte se rychle postupovat po úrovních a zabíjet protivníky.

Munchkin.io – videorecenze

Munchkin je populární karetní hra, ve které se hráči postaví všemožným příšerám i sobě navzájem. To samé platí i pro hru mobilní, i když sám svět je natolik generický, že kdyby se tak titul přímo nejmenoval, ani by mě spojitost nenapadla. Vyberete si jednu z postav a vyrazíte do poměrně malé arény zkusit štěstí. Hra probíhá konstantně, takže když se připojíte, okolo budou hráči s vyšší úrovní.

To fakticky znamená, že se zprvu snažíte všem vyhnout a jen sbíráte zkušenostní body. Dostat se na ne úplně marnou úroveň je otázka pár chvil. Získáte první zbraň, nějakou tu schopnost a vylepšení. A pak si můžete troufnout na podobná ucha, jako jste vy sami. Cílem je stát se nejlepším hráčem v úrovni a vydržet tak co nejdéle, což je téměř nadlidský úkol, a to hlavně kvůli nepříliš povedenému ovládání.

Ovládání má problém s přesností a ani tlačítka nejsou dvakrát rychlá. Občas se snažíte aktivovat schopnost, ale ta se ne a ne spustit, přitom zlomky vteřin rozhodují o vašem přežití. Stejně tak je opravdu těžké se občas trefit, obzvláště střelba s lukem je výrazně komplikovanější než tupé mlácení sekyrou. Střelci jsou tak v této hře značně znevýhodnění. Zmínit musím také širší výběr módů, který láká především na Battle Royale. Pravdou ovšem je, že kromě zmenšující se mapy v hraní nejsou zásadní rozdíly.

Munchkin.io je zábavnou „arénovkou“, která se dá bez problému hrát zdarma a na kratší chvíle vás zabaví. Dostat se na použitelnou úroveň je občas dost těžké a největším problémem je nepovedené ovládání. Potěší ale chytré drobnosti, jako třeba náhodně generovaní bossové, zloději nesoucí zlato a podobně. To hru výrazně oživuje.

Stáhnout Munchkin.io

70%
  • mód Battle Royale