Podpora pro počítače VAIO nekončí, ale pokračuje dál

Není tomu dlouho, co Sony oznámilo prodej své počítačové divize VAIO japonské investiční skupině JIP. Od té doby nebylo známo, jak to bude s případnými reklamacemi a servisem pro nové a stávající majitele počítačů VAIO, ale vše nakonec dobře dopadlo, pro zákazníky se nic nemění.

V souvislosti s nedávným oznámením prodeje divize notebooků VAIO chce Sony ujistit všechny současné i budoucí majitele notebooků VAIO, že se pro ně z pohledu servisu nic nemění. Oficiální prohlášení dnes vydalo také české Sony. Zákazníci se nemusí obávat, že v případě koupě nového notebooku VAIO nebo toho již vlastněného se nebudou mít kam obrátit.

Některé počítače z řady VAIO

Společnost Sony bude i nadále poskytovat servisní služby a zákaznickou podporu pro značku VAIO. To platí pro zákonem stanovenou dvouletou záruku, ale i pro prodlouženou záruku. Nezměněn zůstává také servis a dodávka náhradních dílů i po uplynutí záruční doby. V případě potřeby je dále k dispozici i call centrum pro zákaznickou podporu.

Jak to bude vypadat s řadou VAIO po převzetí JIP se zatím neví. Jisté je jen, že servis počítačů VAIO bude stále funkční.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze