Oficiální představení virtuála Mobil.cz od Mafra a.s. proběhne dnes 10.5.2013. Jeho praktické fungování začíná rovněž dnešním dnem, kdy se začaly nejen prodávat první SIMkarty, ale také začne naplno reklamní kampaň a již začne fungovat oficiální web. My jsme vám samozřejmě už v pátek připravili článek se všemi nejdůležitějšími informacemi. Dnes pro vás ještě doplníme některé další zajímavosti.
SIMkarty a začátky s Mobil.cz
Prodej SIMkaret u Mobil.cz probíhá podobně (ostatně jako 95% ostatních částí nabídky a fungování služeb), jako u prvního českého virtuála BLESKmobil. Předplacenky si zakoupíte buď v jedné z 5 000 trafik, rozmístěných po celé České republice a nebo si je můžete objednat až do domu přímo z webu www.mobil.cz.
SIMkarta se nachází v papírovém obalu, na jehož stránkách najdete přehled nejdůležiějších informací o cenách, obchodní podmínky, čísla operátora, hlasové samoobsluhy a také vlastní telefoní číslo zakoupené SIMkarty. Samotnou SIMkartu vylomíte z velké karty, ve které je umístěna. Poté ze vzniklé mini SIM můžete v případě potřeby vylomit ještě kartu ve formátu micro SIM.
Majitelé smartphonů, které si rozumí pouze s formátem nano SIM, bohužel budou muset řešit ještě další oříznutí. Na druhou stranu nano SIM karty dnes využívá jen iPhone 5, takže to takový problém není.
Možnosti dobíjení
Pokud chce dnes jakýkoliv nový operátor být úspěšný s nabídkou předplacených karet, musí zajistit mimo jiné také co nejširší nabídku možností dobíjení kreditu. Zdaleka už, tak jako před pár lety, nestačí čas od času do trafik a čerpacích stanic rozvézt pár dobíjecích kuponů. S tím už se dnes zákazníci zdaleka nespokojí.
Kromě klasických kuponů se stíracími kódy pro dobíjení můžete u Mobil.cz využít ještě dobíjení on-line skrze platebními karty a také skrze mobilní bankovnictví vaší banky. "Na ulici" jsou kromě kupování kuponů ještě jednoduší cesty dobíjení kreditu. Buď použijete bankomat nebo využijete terminálů například v sázkové kanceláři. Mobil.cz v tomto směru prozatím spolupracuje se Sazkou.
Reklamní kampaň
Zástupci Mafra a.s. nás na tiskové konferenci k představení operátora Mobil.cz seznámili také s tím, jak bude fungovat propagace. Reklam bude hned několik druhů. V podstatě se jedná o všechny běžné formy klasickými TV spoty počínaje, až po BTL (originální reklamy typu obřího plakátu ve tvaru lidské hlavy na skále, jejíž ústa tvoří silniční tunel) reklamy konče. Nový operátor chce letos do kampaně vložit řádově milióny korun. Cílovou skupinou, kterou by reklamy měly zasáhnout, jsou jednoznačně mladí lidé ve věku od 15 do 20 let. Hlavním lákadlem bude jednoznačně internet "zdarma". Reklamy se ponesou v duchu stand-up comedy show. Ukázky přikládáme níže.
TV Spot 1
TV Spot 2
TV Spot 3
V dalších článcích pro vás chystáme srovnání s konkurencí a další informace. Kompletní představení nabídky naleznete už v našem pátečním článku.
Jak se líbí reklamy Mobil.cz vám?
Srovnání předplacené karty Mobil s podobnými tarify konkurenčních operátorů
Předplacená karta Mobil míří především na mladší publikum, které aktivně volá spolužákům a kamarádům a má v oblibě sociální sítě. Limit FUP by měl dostačovat pro standardní využití internetu, případně je možné limit kdykoliv obnovit dobitím. V mnohém podobné ceny a prvky nabízí také konkurence, a to jak v případě dalšího virtuálního operátora BLESK, tak zbylé trojice. Přesvědčit se můžete v tabulce níže.
Mobil.cz | BLESK | Vodafone (Se vším všudy) | O2 (Na!Dlouho) | T-Mobile (Twist Našim) | |
---|---|---|---|---|---|
Hovorné | 2,50,- Kč | 2,50,- Kč | 4,90,- Kč | 5,60,- Kč | 2,50,- Kč |
SMS | 1,50,- Kč | 1,50,- Kč | 1,50,- Kč | 2,- Kč | 1,90,- Kč |
MMS | 5,- Kč | 5,- Kč | 4,50,- Kč | 5,90,- Kč | 4,90,- Kč |
Mobilní internet | zadarmo (200 MB FUP)* | 100 Kč/100 MB měsíčně | 178 Kč/150 MB měsíčně | 200 Kč/150 MB měsíčně | 149 Kč/150 MB měsíčně |
*- Podmínkou používání internetu je dobití karty ve výši 200 Kč. V případě vyčerpání limitu FUP jej lze obnovit opětovným dobitím karty minimální částkou 200 Kč.
Díky za info.