Lepší než Mrazík: už jste viděli dojemnou vánoční pohádku o iPhonu a Pixelu?

1
Lepší než Mrazík: už jste viděli dojemnou vánoční pohádku o iPhonu a Pixelu?
Fotografie: Ioannis Papadopoulos, mobilenet.cz
  • Krátký spot sleduje příběh nejnovějšího iPhonu a Pixelu
  • Ti se ocitnou v roli vánočních dárků zabalených pod stromečkem
  • Povede se jim uniknout?

V rámci vydávání krátkých vtipných videí na téma Pixel a iPhone si Google připravil také vánoční speciál. V něm nepřekvapivě účinkuje nejnovější Pixel 9 Pro (XL) a iPhone 16 Pro (Max), které se společně ocitnou na hromadě vánočních dárků pod stromečkem. Ve videu, které slouží jako návod, jak přežít, pokud se ocitnete zabalení v krabici s papírovou výplní, občas slyšíte rolničky a můžete cítit vůni borovice (nápověda: stačí použít Gemini), můžeme vidět, jak se oba telefony snaží probojovat ven.


Ve chvíli, kdy si uvědomí, že budou darovány na Vánoce, přichází na řadu ukázka toho, jak si Gemini umí poradit ve všech situacích. V duchu nejnovějších reklam na Pixel je zmíněna nějaká přednost či funkce Pixelu, kterou iPhone nedisponuje, ačkoliv v tomto případě ne tak docela. Pixel, který vše konzultuje s Gemini, je zde v roli „chytřejšího“ a schopnějšího smartphonu. Je však nutné zmínit, že aplikace Gemini je již nějakou dobu dostupná také na iOS, tudíž neexistuje důvod, proč byste nemohli komunikovat s Gemini také na iPhonu. Jak ale v průběhu videa poznamená Pixel, Vánoce nemají být časem svárů, ale pohody a klidu, časem, kdy bychom měli být s rodinou a přáteli, kteří nás mají rádi pro to, jací jsme, a ne pro to, kým bychom si přáli se stát...

Nutno poznamenat, že novodobé reklamní spoty Googlu jsou skutečně povedené a také docela vtipné. Zajímavé je také sledovat „reakci“ Applu, který historicky nereaguje na podobný typ marketingu a ve svých (minimálně novodobých) reklamách nesrovnává svá zařízení s konkrétními produkty konkurence. Naopak Google a Samsung zaujímají evidentně jiný přístup. Okřídlenou klasikou čínských značek, jako je Honor, Huawei či Xiaomi, je pak přítomnost alespoň několika slidů v rámci prezentací k příležitosti uvedení nových smartphonů, kde se chlubí tím, o kolik jsou jejich fotoaparáty, baterie či nabíjecí výkon lepší než ten u iPhonu.