Při pohledu na tabulku se nabízí slovo šok. První místo, které připadlo App Storu od Applu zřejmě nikoho příliš nepřekvapí. Nicméně náskok je neuvěřitelný. Podíl App Storu na celkovém výdělku všech obchodů činil 82,7 %. Podotkněme, že jen o rok dříve to bylo dokonce o 10 % více. I přes snížení podílu si však App Store polepšil na penězích. V tomto žebříčku tudíž nemá vážnějšího konkurenta. Druhé místo obsadil obchod BlackBerry App World s podílem 7,7 %. Oproti roku 2009 jde o nárůst o 3 %. Na třetí místě je další překvapení, kterým je finský Ovi Obchod. Z podílu 1,5 % v roce 2009 se vyšvihl na 4,7 %. Chvost tabulky okupujue Android Market od Googlu. Ten si polepšil přibližně stejně jako Ovi Obchod a z 1,3 % v roce 2009 se dostal na současných 4,5 %.
Mnohé z vás jistě napadne otázka, jak je možné, že je mezi Android Marketem a App Storem tak enormní rozdíl. Android Market přeci rychle roste a v počtu aplikací se App Storu přibližuje. Odpověď musíme hledat právě v placeném obsahu. Zatímco na App Store je placených položek většina (66,4 %), na Android Marketu má placený obsah podíl pouze 34,1 % a uživatelé velkou část aplikací, které potřebují, naleznou zdarma a nemusí hledat placené alternativy. Závěrem zbývá uvést, že ve srovnání není uveden Market Place od Windows, neboť začal fungovat až na sklonku loňského roku.
Zdroje: dailymobile.se