Huawei Cares nové majitele telefonů série P30 zbaví strachu z rozbití displeje

Huawei Cares nové majitele telefonů série P30 zbaví strachu z rozbití displeje
5
  • Huawei oznámil prémiový program Huawei Cares pro telefony P30, P30 Pro a P30 lite
  • Platí však pouze pro ty, kteří telefon zakoupili v období od 10. 7. 2019 do 31. 7. 2019
  • Zahrnuje možnost během prvních 12 měsíců od zakoupení přístroje využít jednorázové výměny poškozeného displeje nebo zadního krytu

Rozbitá obrazovka, popraskaná záda přístroje nebo ztracená data. A to je jen začátek možných obav, kterým čelí majitelé smartphonů každý den. I přes veškerou snahu se však podobné nehody mohou stát i těm nejopatrnějším. Jak ale minimalizovat následky těchto nešťastných nehod, když už k nim dojde? Právě to na to myslela společnost Huawei, a spustila proto svou novou servisní kampaň Huawei Cares.

Čeho se doopravdy bojíme?

Ve snaze porozumět obavám svých zákazníků co nejlépe, provedl Huawei ve spolupráci se společností IPSOS celoevropský spotřebitelský průzkum. A jaké jsou jeho výsledky? Více než 46 % uživatelů zažilo během posledních dvou let problémy s baterií smartphonu a rozbitá obrazovka trápila hned 40 % dotazovaných.

Smartphone se pro nás stal nepostradatelným pomocníkem pro každodenní život. S tím souhlasí také respondenti výzkumu, 66 % z nich se například obává, že by jejich mobilní telefon mohl být ztracen nebo odcizen, možné ztráty dat ve smartphonu se pak obává 57 % uživatelů.

Dalším problémem, který trápí značnou část respondentů, je možné fyzické poškození zařízení. Hlavní obavy se týkají především rozbité obrazovky (57 %) nebo zaplavení telefonu vodou (48%).

Huawei přichází s řešením

Po zhodnocení výsledků průzkumu se proto Huawei rozhodl přinést na trh novou službu, která má za cíl zbavit uživatele všech strachů z poškození jejich smartphonu. Akce Huawei Cares byla spuštěna 10. července a je určena pro majitele modelové řady P30. Ti mají možnost během prvních 12 měsíců od zakoupení přístroje využít jednorázové výměny poškozeného displeje nebo zadního krytu. Po výměně bude na telefon nanesena ochranná fólie a zařízení bude profesionálně vyčištěno. A to vše naprosto zdarma.

Zákazníci stále mohou využít také Servisní dny Huawei, kde na ně čeká například sleva na pozáruční servis nebo bezplatné nalepení ochranné fólie na vybrané modely. Akce probíhá vždy poslední čtvrtek až sobotu v měsíci ve vybraných servisech po celé ČR. Všechny opravy v autorizovaných servisních centrech Huawei nabízí také kompletní revizi přístroje, a to včetně jeho vyčištění a optimalizace. Po jeho vyzvednutí jej uživatel obdrží s nejaktuálnější verzí operačního systému.

Kdo může získat Huawei Cares?

Huawei Cares mohou využít pouze ti zákazníci, kteří si v období od 10. 7. 2019 do 31. 7. 2019 zakoupili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali je dle postupu přes aplikaci HiCare.

Huawei P30 Pro 256 GB

Rozměry158 × 73,4 × 8,4 mm, 192 g
DisplejOLED, 6,47" (2 340 × 1 080 px)
Fotoaparát40 Mpx, video: 3 840 × 2 160 px, 30 FPS
ProcesorHuawei Kirin 980, 2×2,6 GHz + 2×1,92 GHz + 4×1,8 GHz
PaměťRAM: 8 GB, úložiště: 256 GB, nanoSD
Akumulátor4 200 mAh

Huawei P30

Rozměry149,1 × 71,4 × 7,6 mm, 165 g
DisplejAMOLED, 6,1" (2 340 × 1 080 px)
Fotoaparát40 Mpx, video: 3 840 × 2 160 px, 30 FPS
ProcesorHuawei Kirin 980, 2×2,6 GHz + 2×1,92 GHz + 4×1,8 GHz
PaměťRAM: 6 GB, úložiště: 128 GB, nanoSD
Akumulátor3 650 mAh, doba nabíjení: 1:12 hodin

Huawei P30 Lite

Rozměry152,9 × 72,7 × 7,4 mm, 159 g
DisplejTFT IPS, 6,15" (2 312 × 1 080 px)
Fotoaparát24 Mpx, video: 1 920 × 1 080 px, 60 FPS
ProcesorHuawei Kirin 710, 4×2,2 GHz + 4×1,7 GHz
PaměťRAM: 4 GB, úložiště: 128 GB, microSDXC
Akumulátor3 340 mAh, doba nabíjení: 1:37 hodin
Diskuze ke článku
Carda
A to je smůla jak já rád bych viděl rozbité nudloidní mobily :D
Pesedm
Radši ať udělají delší podporu FW :)
HuaweiBestOff
Když jsou blbý a rosekaji si display :D to nesmějí tolik chlastát :D
Mil
Ja toho vyuzil ze zacatku rady P30. Po 2 mesicich sem idiot rozmlatil display. Zasel do nasmlouvaneho servisu a za 4 dny sms s novym displayem a rameckem. Tohle je fajn akce.

Jen doporucuju udelat registraci a pak si to v hicare ofotit. Pac v servisu chteli videt primo to z hicare. Takze kdybych udelal tovarko nebo byl display nefunkcni tak nevim... asi by to bylo zdlouhavejsi.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze