Tržby HTC za druhé čtvrtletí činí v přepočtu 40,8 miliard Kč a čistý zisk se vyšplhal na 839 miliónů Kč. To jsou lepší čísla než v prvním čtvrtletí, což jsme připomínali již začátkem měsíce. Na pozitivním výsledku se výraznou měrou podepsalo HTC One, vlajkový model s pěkným designem a špičkovou výbavou. Ten se prodává zhruba od dubna a dle HTC se těší značné oblibě a pomáhá rozšířit povědomí o značce HTC. Výrobce dodává, že se prodává lépe, než loňské vlajkové modely. Konkrétní čísla však chybí.
Již začátkem měsíce jsme vás informovali, že analytici nevěští HTC pro třetí čtvrtletí nic dobrého. Nyní víme, že se zřejmě nemýlili, neboť skeptický pohled na další kvartál má i dokonce i samo HTC. Velmi reálný je dokonce vůbec první pád do záporných čísel v historii, což HTC zdůvodňuje malými finančními rezervami a nákladným zaváděním nových modelů na mnoho trhů. Výrobce proto oznámil, že zřejmě poprvé vykáže provozní ztrátu. Situaci se HTC bude snažit řešit, a to například příchodem nových modelů střední třídy. HTC si hodně slibuje například od nového modelu HTC One mini. Ke stabilizaci by tak mělo dojít snad již ve 4. čtvrtletí tohoto roku, rozhodující však budou předvánoční prodeje.
Zdroje: androidcentral.com, htc.com
ZÁKAZNÍK POŽADUJE SLOT NA PAMĚŤOVÉ KARTY, A ONI NĚCO VYPRÁVÍ O DROPBOXU. ZÁKAZNÍK CHCE SILNOU BATERII A ONI TAM ZAS DAJÍ MALOU. ZÁKAZNÍK CHCE 5" DISPLAY, A ONI TAM DAJÍ 4.7 A JEŠTĚ S TOHO ZBYDE V REÁLU 4.3 DÍKY ČERNÉMU PRUHU NAHOŘE A DOLE. TLAČÍTKO MENU NENÍ. PŘITOM JE NA NĚJ MÍSTO POD LOGEM HTC. ZAPÍNACI TLAČÍTKO JE TAK BLBĚ UMÍSTĚNÉ, ZE K OŽIVENÍ POTŘEBA DRUHÉ RUKY. PRO STISKNUTÍ TLAČÍTKA ZPĚT JE OPĚT POTŘEBA DRUHÉ RUKY.
BLINKFEED NEJDE ODSTRANIT. A TAK DÁL.
PROČ SE ASI TAK DOBŘE PRODÁVÁ JINÝ VÝROBCE Z JIŽNÍ KOREJE?