Honor cílí i v Česku na mladé, je partnerem festivalů

Honor cílí i v Česku na mladé, je partnerem festivalů
  • Honor se nadále i v Česku komunikačně odlišuje od Huawei a zaměřuje se na mladší generace
  • Propagaci svých telefonů zkouší také skrze partnerství festivalů, jako je Colours of Ostrava, kde měl svůj velký stánek, nebo sportovních akcí jako například Snowjam
  • Honor se v Česku spojuje také se známými osobnostmi v čele s Evou Samkovou nebo Michalem Hrůzou

Značka Honor, která spadá pod čínský Huawei, se od začátku snaží cílit na odlišnou skupinu potenciálních zákazníků. Zatímco Huawei se v Česku i celosvětově pozicuje stále více jako značka prodávající hi-end telefony s vyšší cenovkou, Honor se zaměřuje na mladší generaci, kterou se snaží oslovit přístroji s dobrým výkonem, ale nižší cenovkou, které přitom sdílí většinu vlastností právě s modely sesterského Huawei. To je i případ nového Honoru 9, který jsme nedávno otestovali.

Honor na festivalu Colours of Ostrava

V Česku se snaží Honor své zaměření na mileniály a obecně mladší generaci podtrhovat i partnerstvím různých akcí, ať už sportovních, jako je Snowjam, tak hudebních, jako nedávno Colours of Ostrava. Zde byl Honor skutečně hodně vidět, svůj stánek měl přímo naproti hlavní stage České spořitelny a jak jsme si i my sami v praxi ověřili, byl prakticky neustále v obložení návštěvníků. Nabízel totiž relax zónu nebo nabíjecí stanici, kde si za celou dobu festivalu nabilo telefony tisíce lidí. Honor byl partnerem Colours už podruhé a letos si na stánku mohli lidé čerstvě vyzkoušet i Honor 9, který je jinde k vidění jen v holešovické prodejně Alza.cz v Praze. Na stánku se lidé mohli setkat také s tváří značky Honor Evou Samkovou nebo se zúčastnit autogramiády ambasadora značky Michala Hrůzy

Zatím není jasné, zda se Honor stane partnerem ostravského festivalu potřetí i příští rok.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze