Dnes začíná GDS: přijďte se zajímat o hry

Herní konference Game Developers Session bude probíhat 27. až 28. listopadu v pražském hotelu Olšanka. Ať už hry vyvíjíte nebo se o jejich tvorbu jen zajímáte, tak můžete přijít a podívat se pod pokličku úspěšným a nejen českým hrám. Ve dvou dnech se ve třech sálech představí témata z designu, grafiky, programování i marketingu.

GDS 2015

Pražská konference Game Developers Session patří pravidelně mezi největší tuzemské herní události roku. Zaměřena je předně na tvůrce her a velké fanoušky, kteří chtějí nakouknout pod pokličku tvorby, případně mají zájem o práci v herní branži. Pokud takové ambice máte, pak by pro vás mohla být konference přínosná. Letošní ročník navíc dostatek prostoru věnuje i mobilním technologiím, takže na akci nebude chybět ani mobilenet. Těšit se můžete na vybrané reportáže a rozhovory se zajímavými tématy. Podrobné informace o akci zjistíte na oficiálních stránkách.

Program vám může přiblížit zpráva přímo od pořadatelů akce:

Mluvíme-li o zjevení herních vývojářů, jistě jedno z největších překvapení pro vás bude přednáška Marka Rabase, CEO Madfinger Games, který vůbec poprvé ve své historii vystoupí v České republice s přednáškou o historii a filozofii jeho studia, které se během posledních pěti let vypracovalo na špičku světového žebříčku mobilních vývojářů.

Také náš generální partner, Pixel Federation, který velmi úspěšně působí na trhu Facebookových i mobilních her se podělí o své zkušenosti na přednášce hlavního designéra studia Martina Juráška a producenta Alexandera Pavelky o oblastech game designu a o tom, jak se dokáží neustále zlepšovat a učit ze svých vlastních zkušeností.

GDS 2015

Nesmíme zapomenout ani na Václava Blína, který společně s Adolfem Lachmanem promluví o velmi očekávané nové hře studia Amanita Design – Samorost 3. největší projekt studia za celou jeho historii je po pěti letech téměř připraven k vydání a vy budete mít jedinečnou příležitost nahlédnout společně do zákulisí tvorby jedné z nejpůsobivějších her současnosti. Oba dva samorosti vylézají ze svých vývojářských brlohů jen velmi zřídka, proto si nenechte ujít tuto vzácnou příležitost a přijďte se podívat!

Nadšenci Arma III a DayZ se mohou připravit na Filipa Doksanského z Bohemia Interactive, který promluví o chystaných novinkách, ale také o vývoji jejich enginu. Za stáj BI studia vystoupí také Viktor Kostík, který promluví o svých zkušenostech s early access modelem, Vojtěch Kovařič s tématem o quality assurance ve hrách a po letech se na scénu vrátí také známý a zkušený spisovatel a vývojář Jarek Kolář s velmi zajímavým povídáním o psaní příběhu do hry Dead Effect doprovázené řadou velmi cenných doporučení na téma storytellingu ve hrách.

Určitě jste nepřehlédli také poslední update hry Space Engineers, který přidal kompletně zničitelné automaticky generované planety a raketově tak vystřelil tuto hru studia Keen Software House na vrchol prodejního žebříčku ve službě Steam. O tom, jak probíhal vývoj největšího updatu hry od dob jejího vzniku promluví designér Tomáš Rampas.

Z velikánů české a slovenské herní scény se můžete těšit samozřejmě také na Marka Rosu, který promluví o svém novém výzkumném projektu obecné umělé inteligence GoodAI a o tom, jak ji aplikují ve svých hrách, stejně jako na dvojci válečných jezdců - Daniela Vávru a Viktora Bocana ze studia Warhorse, kteří přijdou se svou čtvrtou a již tradiční přednáškou o game designu z praxe a s povídáním o designu šermířských soubojů z pohledu první osoby ve své hře Kingdom Come: Deliverance.

GDS 2015

Ze zahraničních hostů dorazí také Brian Davis, jeden z prvních game designérů studia Zynga, dnes již působící ve studiu Wooga jako systémový designér, promluví o tabulkových procesorech a jejich neocenitelných přínosech při analýze a balancování složitých herních systémů a ekonomik.

Ze studia Epic Games dorazí také Aleksey Savchenko, který promluví o krásách a nekonečných možnostech Unreal Enginu 4, doprovázeného workshopem Sjoerd De Jonga, kde připraví celou hru v Unreal Engine 4, aby vám ukázal všechny aspekty vývoje v UE4. A když už přišla řeč na workshopy, určitě si nenechte ujít také slavný workshop game designu, který pro velký úspěch pro vás i letos pořádá Martin Vaňo, ostřílený herní designér studia Silicon Jelly."

Zdroje: Tisková zpráva

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze