Český krokovací dungeon Brány Skeldalu 3 vyjde předně pro mobily

Sedm Mágů, tak se bude jmenovat třetí díl Bran Skeldalu, který nás opět vezme na magický ostrov Roven. Tentokrát se nestaneme mocným válečníkem z povolání, ale budeme se s naší výpravou muset popasovat v roli podvodníka, který se vydává za mága. Už teď je jasné, že to bez dalších pomocníků nezvládneme.

České studio Napoleon Games právě oznámilo již třetí pokračování hry Brány Skeldalu. První díl tohoto krokovacího RPG se na mobilní zařízení již podíval, jak jsme si ukazovali třeba ve FreeBoxu. Překvapivou zprávou je, že se třetí díl prvně podívá na mobilní zařízení, zatímco PC verze bude dostupná až někdy později. Vývojovým prostředím je Unity 3D, takže by větší problém s vydáním na další platformy být neměl.

Brány Skeldalu: 7 mágů

Sedm, tedy vlastně šest mágů

Zase jednou se vydáme na ostrov Roven, kde se neujmeme role mocného bojovníka nebo ušlechtilého zachránce světa. Staneme se podvodníkem, který se vydává za kouzelníka. Ostrov je plný takových dobrodruhů, kteří se snaží snadno obohatit či nabýt kouzelnou moc. Hledají artefakty, zbytky boží moci a u toho také přepadávají vesnice a tyranizují rolníky. Ti se ale jednoho dne rozčílí a najmou si falešného mága (vás), který jim má pomoci. Jelikož ale sám mág není a moc dobře to ví, tak bude muset najít dalších šest bojovníků, kteří mu s výpravou pomohou.

Hledání kouzelníků do party bude velkou součástí hry. Najít šest skutečných pomocníků a přesvědčit je, aby se k vám přidali, to nebude jen tak. Prozradit můžeme, že i z našeho podvodníčka se nakonec také stane mág, přestože to tak zprvu vůbec nevypadá. Jednou z postav bude třeba Glenead, mocná čarodějka, která se k hráčovi přidá ve městě Caredbaru. Jelikož ho ale prokoukne, tak se budete muset hodně snažit, aby na vaši nabídku nakonec kývla.

Jako za starých časů

Sedm mágů je čtverečkovací dungeon, což je styl hry, který mohou znát převážně starší hráči. Ale retro frčí, což dosvědčuje třeba úspěch hry Legend of Grimrock, která je svým stylem velmi podobná. Svět zde vidíte z vlastního pohledu a pohybujete se právě po čtvercích – nebo chcete-li krocích. Když se dostanete do souboje, tak se hra přepne do tahového módu.

Brány Skeldalu: 7 mágů

Svět nebude otevřený, ale rozhodně prý nejde mluvit o kompaktní mapě. I tak nás ale čeká řada různých prostředí, každé přitom přinese vlastní grafiku a nic by se nemělo výrazně opakovat. Začneme tradičně v kryptě (co by to bylo za PRG, kdyby nezačínalo v kobce), nechybí město, lesy, bažiny, zamrzlé hory a dokonce se prý budeme plavit i na lodích. Zdlouhavého cestování se také nemusíte bát, protože hra umožní zrychlené cestování v lokacích, které jste už prozkoumali.

K dispozici bude na desítky kouzel, které se budou dělit do několika kategorií – živlová magie, ovládání chladných zbraní a hudební magie. Všechny naše postavy budou sice mágové z povolání, ale i tak se můžeme těšit na různorodost soubojů. Postavy jdou také libovolně rozmisťovat po herním poli.

Brány Skeldalu: 7 mágů

Datum vydání zatím není znám, ale pro Games.cz Jindra Rohlík, vedoucí Napoleon Games, potvrdil, že by to mělo být někdy ke konci roku. Řídí se ale zásadou, že až to bude, tak to bude. A my víme, že prvně to bude pro Android a iOS.

Zdroje: 7mages.net, games.tiscali.cz

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze