Česká spořitelna pro komunikaci s klienty nově využívá Apple Business Chat

Česká spořitelna pro komunikaci s klienty nově využívá Apple Business Chat
  • Apple Business Chat umožní jednoduše přes iMessage komunikovat s bankéřem
  • Stačí kliknout z iPhonu/iPadu na bublinu zobrazenou na každé webové stránce České spořitelny
  • Služba je dostupná jak na webových stránkách, tak i v aplikaci George a na dalších komunikačních kanálech společnosti

Česká spořitelna informovala o tom, že jako první banka na českém trhu implementovala na internetové stránky službu Apple Business Chat, díky které lze jednoduše přes iMessage komunikovat s bankéřem. Zahájit chat lze jednoduše z iPhonu kliknutím na bublinu zobrazenou na každé webové stránce České spořitelny. Uživatelé mobilních telefonů iPhone mohou také zahájit chat po vyhledání bankovní pobočky v aplikaci Apple Maps.

Začátkem letošního roku jsme možnost chatování v Apple Business Chat implementovali na naše nejnavštěvovanější webové stránky a získali velmi dobrou zpětnou vazbu od klientů i našich bankéřů. Měsíčně se nám daří odbavit desítky konverzací s klienty, kteří si pochvalují tento moderní způsob komunikace s bankou. Také se jim velice líbí naše aplikace pro prostředí iMessage, přes kterou si snadno sjednají schůzku na pobočce, spočítají splátku půjčky nebo orientační výši splátky hypotéky,” říká Tomáš Lošťák, který se podílel na implementaci služby Apple Business Chat v České spořitelně.

Implementací Apple Business Chat na všechny internetové stránky pokračuje Česká spořitelna v zavádění moderních technologií pro poskytování zákaznické péče, ať už se jedná o chaty s bankéři, zavádění chatbotů nebo komunikaci na sociálních sítích. Využití chatů hraje v komunikaci s klienty stále významnější roli a stávají se jedním ze základních komunikačních kanálů banky.

Česká spořitelna umožňuje chat:

  • na webových stránkách www.csas.cz
  • v internetovém bankovnictví George
  • v migračním průvodci při přechodu ze Servisu 24 na George
  • na webové stránce www.pujckabezpapiru.cz
  • prostřednictvím Apple Business Chat, včetně aplikace Apple Maps.

Česká spořitelna v komunikaci s klienty rovněž využívá řadu chatbotů. Na webových stránkách má umístěného chatbota, který pomáhá klientům zjistit informace o pobočce, sjednat schůzku na pokladnu nebo s bankéřem či nahlásit nadlimitní výběr hotovosti. V oblasti náboru nedávno představila nového chatbota, se kterým se zájemci o práci v České spořitelně mohou potkat na sociálních sítích Facebook či Instagram. Na Facebooku se lze také setkat s chatbotem Ema, finanční zdravotnice, která umí posoudit výhodnost půjčky.

Stáhnout George Česká spořitelna

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze