„Když jsme v říjnu loňského roku spouštěli BLESKmobil, našim cílem bylo oslovit co nejvíce nespokojených zákazníků stávajících operátorů. Získání čtvrt milionu klientů po necelých devíti měsících je velký úspěch a jsme rádi za každého spokojeného zákazníka, který s námi volá. Je zřejmé, že se BLESKmobil nabídkou jednoduchých a přehledných služeb trefil 'do noty' klientům napříč celou populací,“ komentuje získání jubilejního 250 000. zákazníka Michal Táborský, ředitel rozvoje obchodu vydavatelství Ringier Axel Springer CZ.
Čtěte také: BLESKmobil rozšiřuje možnosti dobíjení a přidává Premium SMS
BLESKmobil se navíc o radost z úspěchu podělí i se svými klienty: v pondělí 10. června spouští měsíční akci, v rámci níž za každé dobití kreditu do BLESKmobilu za alespoň 300 Kč získá kterýkoli stávající i nový zákazník jako dárek navíc zdarma kredit v hodnotě 100 Kč. Tento kredit lze využít na volání, zasílání SMS či pro mobilní internet a má platnost 6 měsíců. „Věříme, že naši klienti kredit zadarmo ocení a že akce přispěje k dalšímu rozšíření jejich řad. Spokojenost zákazníků je totiž naší nejvyšší prioritou,“ dodává Michal Táborský.