Apple mění strategii, nová reklama na iPad je blíže zákazníkům

1

Apple je znám svou extravagantní řadou reklam Genius, které si mnohdy utahují z rozličných témat a jiných uživatelů. Poté, co Google představil svou sérii reklam na připravovaný tablet Nexus 7 se však ukázalo, že na podobně rodinný styl zákazníci slyší. A to nemohlo zůstat bez povšimnutí.

Apple nyní ukazuje nový druh reklam, který začíná vysílat mimo jiné také během letních olympijských her v Londýně. Ty jsou hned na prvního pohled více přívětivější a soustředí se především na uživatele a na možnosti, které se jim otevírají poté, co uchopí iPad.

TIP: Přečtěte si také naši recenzi na nový iPad.

Dozvíme se tak například o integraci Twitteru, úpravě fotografií, sledování videa a mnohém dalším.

Staré vs. nové

Pro porovnání, takto vypadaly kontroverzní reklamy "Genius", jejichž styl se Apple podle všeho rozhodl opustit a opět se zaměřit na jednoduché reklamy prezentující přímo zajímavé funkce jeho výrobků. A které reklamy se více líbí vám?

Zdroje: appleinsider.com

Diskuze ke článku
JardaS
"Ty jsou hned na prvního pohled více přívětivější..." - tak já nevim, ve dvou ze čtyř reklam účinkuje hysterickej chlap a protivná letuška a ten s tím jabkem na triku taky moc sympatií nepobral. To je přesně ten typ reklam, co mi leze už po druhým vysílání na nervy.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze